Beantwoord

itv op tablet van Lenovo werkt niet.

  • 8 November 2019
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo op mijn Lenovo tablet doet de app het niet, soms alleen Ned 1,2,3.

Andere zenders alleen foutmeldingen.

Iemand advies ?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 20 November 2019, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Wisja , welke Android-versie heeft je Lenovo-tablet, dient minstens 5.0 te zijn?

 

Reputatie 7
Badge +25

Welkom hier @Wisja. Vervelend dat de app niet werkt bij jou. Ook ik ben benieuwd naar welke Lenovo tablet je precies hebt, en welke versie van Android er op staat. Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel minstens 5.0 is. Ook zou ik graag willen weten wélke foutmeldingen je dan precies krijgt. Dan kan ik je hopelijk wat beter helpen.

Reputatie 7
Badge +25

Welkom hier@Wisja. Vervelend dat de app niet werkt bij jou. Ook ik ben benieuwd naar welke Lenovo tablet je precies hebt, en welke versie van Android er op staat. Ik heb zo'n vermoeden dat dit wel minstens 5.0 is. Ook zou ik graag willen weten wélke foutmeldingen je dan precies krijgt. Dan kan ik je hopelijk wat beter helpen.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Laat het anders vooral weten.