Beantwoord

Itv op tv via hdmi. Zwart scherm

  • 28 March 2019
  • 5 reacties
  • 1357 keer bekeken

Ik heb mijn iPhone via lightning naar HDMI (origineel iPhone kabel) aangesloten op de HDMI poort van mijn tv. Ik kan nu op de tv YouTube en tv kijken met de KPN app. Dit werkt alleen niet bij iedere zender. Als ik ziggo sport wil kijken dan krijg ik wel geluid op de tv maar het beeld blijft zwart. NPO 1 heeft dat niet. Heeft dit met een instelling te maken?
icon

Beste antwoord door Marina_ 30 March 2019, 11:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Soester, Welkom op het forum 🙂 Als je op de iPhone zelf terugkijkt zonder kabel, kun je dan wel Ziggo Sports kijken? Als het op je iPhone wel werkt kan ik er weinig aan doen. De app is niet gemaakt of getest voor het gebruik via lightning naar HDMI. Het kan dus best zijn dat bepaalde functies en instellingen net niet werken op de manier waarop jij tv kijkt. Heb je wel eens nagedacht over een Chromecast? Met de Google Chromecast bekijk je media van je telefoon of tablet gemakkelijk op je televisie. Een Chromecast werkt namelijk geheel draadloos. Je plugt de Google Chromecast in de HDMI-poort van je televisie, verbindt beiden met je WiFi-netwerk en je kunt starten met je favoriete film.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb mijn iPhone via lightning naar HDMI (origineel iPhone kabel) aangesloten op de HDMI poort van mijn tv. Ik kan nu op de tv YouTube en tv kijken met de KPN app. Dit werkt alleen niet bij iedere zender. Als ik ziggo sport wil kijken dan krijg ik wel geluid op de tv maar het beeld blijft zwart. NPO 1 heeft dat niet. Heeft dit met een instelling te maken?

Komt me bekend voor, Ik heb een iPad aangesloten via HDMI naar de TV werkt perfect maar zodra ik Ziggo app start dan komt er een foutmelding m.a.w heeft niks met KPN iTV te maken.

Wat wel werkt een laptop aansluiten op de TV en dan de Ziggo app starten. Dat werkt perfect. ;-)
😀😀
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Soester, Ik heb geen reactie van je gezien, dus ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als het toch nog iets onduidelijk is, laat het dan vooral weten aan ons!
Hoi marina, probleem opgelost. Ik heb Google chroma cast aangeschaft en hiermee werkt het. Het was bedoelt om tv te kijken in de caravan. ik gebruik nu mijn telefoon als hotspot. Hier verbind ik Chromecast mee. De iPad verbind ik ook met de hotspot. Hier staat de kpnitv app op. Dan de app openen en het programma casten naar de tv. Probleemloos. Bedankt voor het antwoord en het meedenken.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor je reactie @Soester! Goed om te lezen dat je inmiddels gebruik maakt van een Google Chromecast. Dit werkt vast een stuk soepeler en kun je zonder problemen tv kijken. Als je nog eens een vraag hebt, zien we je graag weer verschijnen op het forum.

Reageer