Beantwoord

[iTV] Overzicht programma's die NIET kunnen worden opgenomen?

• 3 juni 2018
  • 3 reacties
  • 329 keer bekeken

Reputatie 6
Hallo allemaal,

Gisteren wilde ik de Interactieve Detective Nacht - met oa The Bridge 4 - als serie opnemen. Ik zag wel de pop-up met de keuze aflevering of serie, maar ik zie net dat deze dus niet is opgenomen. Zit hier soms een restrictie op?

Ik merk ook dat ik sommige docu's / films ook niet meer kan terugkijken die nog binnen de 7 dagen vallen.

Heb een fijne zondag! 😎
icon

Beste antwoord door wjb 3 juni 2018, 13:45

Nee, er zou geen restrictie op het opnemen mogen zitten.
Wel is het zo dat er soms problemen zijn met de synchronisatie van serieopnames en de TV ontvanger waardoor het lijkt alsof de serie niet opgenomen is, maar dit wel het geval is.
In zo'n situatie kan het resetten van de TV ontvanger uitkomst bieden.

Het is inderdaad zo dat niet alle uitzendingen 7 dagen teruggekeken kunnen worden. KPN heeft dan geen rechten verworven om dat aan te bieden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Nee, er zou geen restrictie op het opnemen mogen zitten.
Wel is het zo dat er soms problemen zijn met de synchronisatie van serieopnames en de TV ontvanger waardoor het lijkt alsof de serie niet opgenomen is, maar dit wel het geval is.
In zo'n situatie kan het resetten van de TV ontvanger uitkomst bieden.

Het is inderdaad zo dat niet alle uitzendingen 7 dagen teruggekeken kunnen worden. KPN heeft dan geen rechten verworven om dat aan te bieden.
Reputatie 6
Goedemiddag wjb - @wjb!

EUREKA!!! Dat was inderdaad het euvel, super bedankt voor je snelle reactie en tevens beste antwoord! Weer wat geleerd!

Heb een fijne zondag! 😎
Reputatie 7
Ik hoop dat ooit op een mooie dag KPN dit synchronisatie probleem weet te verhelpen. Voorlopig speelt dit probleem al jaren en lijkt er maar geen oplossing gevonden te kunnen worden.
Er is vanuit de klant geopperd om dan maar een synchronisatie knopje te implementeren om in ieder geval in staat te zijn om ontbrekende opnames te synchroniseren zonder dat daarbij de ontvanger helemaal gereset hoeft te worden.
Ook dat is er helaas nog niet van gekomen.

Reageer