Beantwoord

iTV pincode kwijt

  • 9 March 2019
  • 7 reacties
  • 7749 keer bekeken

Waar vind ik mijn pincode
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 February 2020, 17:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Ik neem aan dat je de pincode van jouw televisie abonnement bedoelt.
Die kan je in mijnKPN terugvinden.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Gixxerboy, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je jouw pincode voor iTV zoekt, kan je die inderdaad terugvinden in MijnKPN. Daarnaast is er ook een online mogelijkheid om hem te wijzigen via deze website, indien je verbonden bent met je KPN netwerk thuis.

Gaat het om een mobiele pincode, dan kunnen wij die helaas niet achterhalen. De pukcode wél, maar een pincode stel je zelf in en kan niet achterhaald worden.

Kan je aangeven of je met bovenstaande informatie geholpen bent?

Edit: missend stuk zin aangevuld
Reputatie 7
Daarnaast is er ook een online mogelijkheid via deze website, indien je verbonden bent met je KPN netwerk thuis.
Dat is niet juist, via die servicetool is het niet mogelijk om de pincode op te vragen, alleen het opnieuw instellen van de pincode is daarmee mogelijk. En let op, daarmee wordt de betaalcode doodleuk ook maar even meegewijzigd. 😡
Reputatie 7
Badge +21
@wjb, mogelijkheid om hem te wijzigen. Ik zie dat ik dit nu niet voluit getypt heb!
Reputatie 7
Badge +21
@Gixxerboy, heb je inmiddels de pincode kunnen vinden en aanpassen? Zo niet, dan weet je me te vinden.
Bedankt voor de info, ik heb het gevonden.
Reputatie 7
Badge +30

Per 20 februari 2020 kan je de itv abonnementsnummer en pincode opvragen via de pincode reset op onze website. Deze is te bereiken als je verbonden bent met je eigen wifi. Er wordt gevraagd om de laatste drie cijfers van je rekeningnummer. Daarna kan je een nieuwe pincode instellen en vervolgens zie je ook je abonnementsnummer. 

Reageer