Beantwoord

ITV pincode werkt niet

• 14 september 2017
  • 3 reacties
  • 1087 keer bekeken

Ik probeer aangemelde apparaten te verwijderen bij instellingen, er wordt gevraagd naar de pincode, als ik deze invoer, geeft het systeem pincode fout, u heeft nog x pogingen.
Ik weet zeker dat ik de juiste pincode invoer, mede omdat ik deze heb gecontroleerd in mijn KPN,. Zelfs al een keer gewijzigd en toch werkt het niet,
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door iTV pincode werkt niet 15 september 2017, 12:09

Bedankt voor je reactie,

Na het veranderen van mijn pincode in mijn kpn, was mijn pin en betaalcode eindelijk gelijk.
Toen was alles wel mogelijk, dus advies is om pincode te veranderen.
Misschien heb je er wat aan, succes.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Vraag me niet waarom, maar je moet daar de betaalcode gebruiken i.p.v. de pincode.

Ik heb deze bug al meerdere keren bij KPN gemeld, maar nog altijd is er niets mee gedaan. 😠

De betaalcode kan je bij de instellingen op de TV ontvanger terug vinden.
Bedankt voor je reactie,

Na het veranderen van mijn pincode in mijn kpn, was mijn pin en betaalcode eindelijk gelijk.
Toen was alles wel mogelijk, dus advies is om pincode te veranderen.
Misschien heb je er wat aan, succes.
Reputatie 7
Na het veranderen van mijn pincode in mijn kpn, was mijn pin en betaalcode eindelijk gelijk...Ook die bug is door mij al meerdere keren aangemeld en ook daar is nog steeds niets mee gedaan. 😡
Uiteraard moet de betaalcode ongewijzigd blijven bij het wijzigen van de pincode.

Toen was alles wel mogelijk, dus advies is om pincode te veranderen.Mijn advies is juist om dat niet te doen omdat de betaalcode en de pincode mijns inziens altijd verschillende waarden moeten hebben en het wijzigen ze, door die bug, dus gelijk aan elkaar maakt.

Mijn advies aan KPN is:
Fix de bugs die in dit topic vermeld staan nu eindelijk eens! 😡

Reageer