Beantwoord

ITV pincode werkt niet op iTV app

• 2 mei 2018
  • 14 reacties
  • 473 keer bekeken

De PIN code werkt niet op de iTV app.
Op MijnKPN heb ik gekeken of ik de juiste code gebruikte, en dat was het geval.
Desalniettemin!
Graag oplossing!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jaco_rotterdam 11 september 2018, 09:50

Hoi Jaco. Ik herken hem niet direct. De suggestie van wjb is nog wel het onderzoeken waard. Daarom heb ik jou een mail gestuurd met de pincode's. ( soms wijkt de betaalcode namelijk af ).
Zou je daar eens naar kunnen kijken? Als blijkt dat je wel de juiste gebruikt wil ik dat uiteraard graag weten zodat we nader onderzoek kunnen doen.

Sinds gisteren werkt het gewoon weer. Zonder pincode of reset. Heel vaag, dat de app bij het 'casten' vorige week steeds de kinderbeveiligingsslot pincode vroeg. Voor nu opgelost.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Als je thuis op je eigen wifi aangesloten bent, dan hoef je als het goed is geen pincode op te geven.
Heb je dan dat probleem ook nog?
Geen idee. Ben ergens anders in de EU. Was zo naief te denken dat NL TV kijken nu geen probleem meer was.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Frans, excuses voor de late reactie! Is het inmiddels gelukt? Kan het zijn dat je twee verschillende pincodes hebt? Één voor de instellingen, en één voor aankopen (zoals een film huren)? Vaak zijn dat dezelfde maar als je ze beide hebt aangepast dan kan ik me zo voorstellen dat je de verkeerde te pakken hebt. Eventueel kan ik de pincode resetten zodat je een nieuwe per SMS krijgt mocht dat nog nodig zijn.
Dank voor je antwoord.
Nee, ik hen voot iTV maar één code, en die werkt niet.
Stuur maar een nieuwe svp!
Reputatie 7
Badge +24
Gaan we regelen! Heb ik wel wat meer informatie voor nodig, reageer je op m'n privébericht?
Sinds vandaag hier exact hetzelfde probleem. Pincode nodig om kinderslot ‘uit’ te zetten op iPad en iPhone. Ik weet mijn pincode exact en, werkt niet. Op tv-decoder kan ik met pincode inloggen en alles doen, ook kinderslot uitzetten. Dan nog blijft de iTV app vragen om een code. Nu ben ik voor 24 uur geblokkeerd. Hoe kan dat?
Reputatie 7
Probeer de betaalcode eens i.p.v. de pincode.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Jaco. Was dat de oplossing? Laat me weten als het nog steeds niet werkt. Dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi Jaco. Was dat de oplossing? Laat me weten als het nog steeds niet werkt. Dan ga ik voor je aan de slag.

Hai Erwin, nee. Het is als in via de app wil ‘casten’ naar mijn chromecast. Dan blijft hij om kinderbeveilingspincode vragen. Uitgezet op decoder en pincode tot maximaal aantal keer voor blokkade geprobeerd... maar het werkt niet. Is dat een bekende bug?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Jaco. Ik herken hem niet direct. De suggestie van wjb is nog wel het onderzoeken waard. Daarom heb ik jou een mail gestuurd met de pincode's. ( soms wijkt de betaalcode namelijk af ).
Zou je daar eens naar kunnen kijken? Als blijkt dat je wel de juiste gebruikt wil ik dat uiteraard graag weten zodat we nader onderzoek kunnen doen.

Sinds gisteren werkt het gewoon weer. Zonder pincode of reset. Heel vaag, dat de app bij het 'casten' vorige week steeds de kinderbeveiligingsslot pincode vroeg. Voor nu opgelost.
Reputatie 7
Badge +18
Goed om te lezen! Mocht het onverhoopt weer gebeuren, laat het weten!
Vandaag voor het eerst geprobeerd te casten maar er wordt gevraagd om een pincode mbt kinderslot. Ik gebruik bij de decoder de standaard pincode 1234 maar deze werkt niet met caste nu 24 uur geblokkeerd.
Vandaag voor het eerst geprobeerd te casten maar er wordt gevraagd om een pincode mbt kinderslot. Ik gebruik bij de decoder de standaard pincode 1234 maar deze werkt niet met caste nu 24 uur geblokkeerd.

Ik heb exact hetzelfde ondervonden met Google Chromecast en de KPN iTV app. Ik wist al mijn pincode's gewoon en op de decoder uitgezet. Toch bleef hij erom vragen, na 24 uur werkte het gewoon weer (zonder!) code!. Vaag! Heel vaag...

Reageer