Beantwoord

iTV Serie opneem problemen

• 14 september 2017
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10
Bij een aantal series die ik graag wil opnemen, kan ik dus geen serie opname plannen terwijl het wel degelijk onderdeel uitmaakt van een serie.
Als ik dus op REC druk, krijg ik de melding of ik 1 aflevering op wil nemen of het hele seizoen, als ik dan kies voor hele seizoen gebeurd er dus helemaal niks, ook na meerdere malen dezelfde handeling niet. Wat betekend dat ik er steeds aan moet denken dat ik die aflevering(en) moet opnemen. Heel irritant.

De series waarbij dit (toe nu toe) gebeurd :
- Cobra 11 ( RTLCrime)
- Heel Holland Bakt (NPO 1 Glas)

Meer mensen dus deze issue? Of ben ik (weer) de enige? 😉
icon

Beste antwoord door Justin_ 17 september 2017, 11:36

Hoi Chris, wat vervelend! Ik heb dit net zelf getest, en ik kan Cobra 11 en Heel Holland Bakt wel seriematig inplannen. Kun jij eens kijken bij je geplande opnames of daar wellicht niet al iets van Cobra 11 of Heel Holland Bakt staat en die dan verwijderen?

Een reset van de tv-ontvanger wil dit soort dingen ook nog wel eens verhelpen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Chris, wat vervelend! Ik heb dit net zelf getest, en ik kan Cobra 11 en Heel Holland Bakt wel seriematig inplannen. Kun jij eens kijken bij je geplande opnames of daar wellicht niet al iets van Cobra 11 of Heel Holland Bakt staat en die dan verwijderen?

Een reset van de tv-ontvanger wil dit soort dingen ook nog wel eens verhelpen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Justin_
Ik zal dit is even gaan testen. Maar het zal wel vreemd zijn dat als er voor het nieuwe tv seizoen serie opnames zijn aangemaakt, er dus niks mee gebeurd. 😉, dit heb ik wel bij meerdere programma's.

Reageer