Beantwoord

ITV start bij NETFLIX steeds opnieuw op.

• 6 februari 2018
  • 2 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik heb ook sinds een paar weken de nieuwe ontvanger en een abbo op Netflix. Sinds de nieuwe ontvanger hetzelfde probleem. Bij het opstarten van netflix of via menu/overige tv start hij na een paar seconden ineens opnieuw op. Na 6x opnieuw proberen de hoop maar opgegeven. Gewoon TV kijken gaat wel goed. Puur bij overige tv/netflix gaat het fout,

Opnames terugkijken gaat ook goed. Het lijkt mij een bug in de software. De ontvanger staat overigens altijd onder spanning en is altijd verbonden met glasvezel internet. Met de AB zet ik de ontvanger uit. (niet de schakelaar) Alle updates zouden dus aanwezig moeten zijn. Overigens gebeurt het spontaan opstarten niet altijd, maar als het gebeurd moet je 1 dag wachten voordat je weer kunt kijken.
icon

Beste antwoord door Natasja_1 11 februari 2018, 19:46

Hoi @WGRLM, welkom op ons Forum! Goed dat je dit hier meldt. Bedoel je met 'de nieuwe ontvanger' dat je een 4K-ontvanger hebt? En wat heb uitgevoerd als eventuele oplossing voor het probleem? Hoor graag van je!
Ik heb geen reactie meer van je gezien @WGRLM. Geen bericht is vast goed bericht! Zo niet, geef dan een gil!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @WGRLM, welkom op ons Forum! Goed dat je dit hier meldt. Bedoel je met 'de nieuwe ontvanger' dat je een 4K-ontvanger hebt? En wat heb uitgevoerd als eventuele oplossing voor het probleem? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gezien @WGRLM. Geen bericht is vast goed bericht! Zo niet, geef dan een gil!

Reageer