Beantwoord

ITV traag na software update van 29-04-2019

  • 30 April 2019
  • 6 reacties
  • 1972 keer bekeken

Gisteren ( 29-04 ) een software update gekregen op mij beide ITV tuners. Dit is niet echt een verbetering zowel zender wisseling als het opstarten van "opgenomen" programma's gaat een stuk trager. Een beetje terug in de tijd, beetje jammer.
icon

Beste antwoord door wjb 30 April 2019, 21:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Welke versie van de software staat er nu dan op jouw TV ontvangers?
Software versie 7.3.68_1 op een Motorola_VIP1853
Reputatie 7
Software versie 7.3.68_1 op een Motorola_VIP1853
Een prehistorische Motorola VIP 1853.
Ruil dat trage apparaat vandaag nog om voor een moderne Arris of Arcadyan via deze site.
Je zult er geen spijt van krijgen.

Ik hoop overigens niet dat die nieuwe firmware dezelfde uitwerking heeft op de Arris, Arcadyan en ZTE ontvangers.

Edit: Ik zie net dat mijn ZTE ZXV8001 ook al voorzien is van die nieuwe firmware en daar ervaar ik gelukkig geen problemen met de snelheid.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Niek van Schouwen, Heb je jouw ontvanger inmiddels omgeruild? Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

23-8-2020 De nieuwe omgeving iTV is, na de update, een stuk trager dan voorheen.

Bijna irritant. Experia Box V10  H369A met ontvanger van Arris VIP 2952. Laatste updates geïnstalleerd.

KPN, doe er iets aan aub   ?????

Bij ons was toevallig ook de gids-knop van de afstandbediening defect. Nu met een nieuwe afstandbediening zijn we tevreden. Wat niet wegneemt dat het inladen van de gids en terugkijken soms wat langer duurt dan voorheen. Maar ik heb begrepen dat daar aan de achterkant aan gewerkt wordt.

Nu in een vakantiehuisje zijn we overgeleverd aan Ziggo. Traagheid alom hier. Echt irritant. Dan is KPN supersnel, ondanks de update. 

Reageer