iTV tuner nog steeds niet goed

• 29 augustus 2015
  • 7 reacties
  • 164 keer bekeken

Badge
Alle updates tot nu toe ten spijt is het nog steeds droevig gesteld met de Arris tuner, bij mij tenminste. Hij hapert nog steeds bij het terug of verder spoelen van opgenomen programma's. Steeds moet ik dan even pauzeren en weer op play drukken om het programma fatsoenlijk te kunnen volgen. Het kastje vele malen omgeruild en software verwijdert, maar niets helpt. Het live afspelen van HD Glas gaat nu ook niet meer vlekkeloos, regelmatig krijg ik een kleine hapering. KPN! doe hier nu eens echt iets aan, de facturen versturen hapert niet!!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +31
danny47 schreef:
Alle updates tot nu toe ten spijt is het nog steeds droevig gesteld met de Arris tuner, bij mij tenminste. Hij hapert nog steeds bij het terug of verder spoelen van opgenomen programma's. Steeds moet ik dan even pauzeren en weer op play drukken om het programma fatsoenlijk te kunnen volgen.
Bovenstaande ligt niet aan het kastje, maar aan het opnemenpakket. Hier hebben velen last van. Maar velen ook weer niet. Er zitten helaas nog bugs en problemen in het opnemensysteem.

Je kan hier het kastje duizend keer voor omruilen en resetten; het probleem zal blijven m.b.t. jouw aansluiting totdat KPN het opgelost heeft (voor jou en vele anderen) in hun serverpark waar de opnamen bewaart worden.

Ook HD glas is nog niet goed. Er zitten te veel fouten in waar de ontvangers problemen mee krijgen qua corrigeren.

Het zit allebei niet in je Arris.

Badge
Dit hoor ik ook al 2 jaar,
wat heb ik er aan? Wat ik al zeg, de factuur hapert niet
Badge
En de helpdesk komt zelf steeds met de oplossing om de arris om te ruilen, niet ik.
Reputatie 7
Badge +31
danny47 schreef:
Dit hoor ik ook al 2 jaar,
wat heb ik er aan? Wat ik al zeg, de factuur hapert niet
Wat je er aan hebt? Ik heb je dit geschreven zodat je geen gedoe meer hoeft te doen met omruil en andere acties. Alleen soms even uit zetten helpt wel om de opnamen weer te synchroniseren. Soms klopt de lijst in de ontvanger niet met de opnameserver.

Verder dus alleen klagen. En je tóch niet te veel ergeren! 😉 Want dat laatste helpt zeker niet.

Met de apparatuur bij je thuis is niks mis! Het zit écht in de systemen. ...en hopen dat KPN het éindelijk eens een keertje oplost.

Badge
Allemaal goed bedoeld van je Peter, ik klaag ook, maar als jij alles gaat uitleggen hoeft de KPN alleen maar achterover te leunen. Dus klagen doe ik sowieso, maar ik hoop dat de KPN eens een keertje reageert en dan niet met hetzelfde verhaaltje als jij, want nogmaals ik hoor het al te lang en met klagen via de helpdesk bereik ik alleen maar mee dat ze weer nieuwe apparatuur opsturen, zelfs een monteur sturen, die alleen maar zegt dat alles goed zit hier in huis, ja dat had ik ze ook kunnen vertellen en dan vervolgens te horen krijg dat het een geldkwestie is, nou leuk is dat, ik betaal dus voor een dienst waarvoor ze eigenlijk geen geld hebben om naar behoren te leveren. Te gek voor woorden dat er forumleden zijn die dat nog uit kunnen leggen ook?
Reputatie 7
Badge +31
Jij denkt dat ik het verdedig, maar het TEGENDEEL is waar. Heb de problemen dat het bij veel klanten maar niet goed werkt al vaak aangekaart.

Bij mij deed opnemen het tot voor kort goed, maar geeft de laatste tijd ook steeds wat problemen. Opnames die ik bv. nooit gewist had, maar nu wel wil wissen geeft foutmelding:"opname al verwijdert....". Irritant!

Ik kan de problemen zoals ook jij die ervaart absoluut NIET goedpraten. Maar wel uitleggen. En dat is toch echt wat anders!

Badge
Je heb gelijk, excuus

Reageer