Beantwoord

iTV werk niet op de camping

• 18 juli 2018
  • 9 reacties
  • 153 keer bekeken

ITV werkt buitenshuis niet, ik zit op een camping heel even beeld dan weer weg, bericht video kan niet gestart worden.
Ik heb ook een app van canaaldigitaal en deze werkt prima, zo ook die van Ziggo die heb ik ook.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 23 juli 2018, 10:01

Goedemorgen Ferdinand Robert en ToWe, jammer dat het niet opgelost is d.m.v. het verlagen van de resolutie op de app. Ervaren jullie de haperingen zowel via WiFi via de tablet als op 4G op een mobiele telefoon? Hebben jullie de app ook al eens opnieuw gedownload? Ondanks dat de Ziggo app wel goed werkt ben ik ook benieuwd naar jullie up en download snelheid. Zouden jullie dit willen meten via onze speedtest?

Laatste vraag: Willen jullie je postcode, huisnummer en klantnummer(s) toevoegen aan je Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dat is vreemd ik heb ook een iPad Air 2 daar werkt hij perfect.
Heb hem nog niet buitenhuis getest alleen thuis.
Ik heb hetzelfde probleem....duurt lang met laden en na 1 a 2min geen beeld meer. Ook opnieuw laden lukt niet. Terwijl ik op ziggo app probleemloos kan kijken. Heb resolutie al laag staan en hen samsung s7.
Ik zit bijna op het wifi modem en trouwens ziggo geeft geen problemen. Paar welen geleden met wk was dat probleem ook al.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Ferdinand Robert, welkom op het Forum! Op welk apparaat(merk/versie) gebruik je de app? Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw downloaden? Het kan ook zijn dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G. Ik zie je antwoorden graag tegemoet en hoop dat we de oorzaak snel in kaart kunnen brengen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Ferdinand Robert en ToWe, jammer dat het niet opgelost is d.m.v. het verlagen van de resolutie op de app. Ervaren jullie de haperingen zowel via WiFi via de tablet als op 4G op een mobiele telefoon? Hebben jullie de app ook al eens opnieuw gedownload? Ondanks dat de Ziggo app wel goed werkt ben ik ook benieuwd naar jullie up en download snelheid. Zouden jullie dit willen meten via onze speedtest?

Laatste vraag: Willen jullie je postcode, huisnummer en klantnummer(s) toevoegen aan je Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ferdinand Robert en ToWe, Ik heb geen bericht meer van jullie gehad. Als ik jullie alsnog kan helpen zie ik graag een berichtje tegemoet 🙂
Ik heb een Ipad air 2, app opnieuw gelade en beeldkwaliteit op laag gezet, probleem nog hetzelfde Ziggo en Canaaldigitaal oké.
Ipad opnieuw opgestart lijkt nu beter even afwachten nog.
Probleem blijft geluid goed beeld staat stil, nogmaals Canaaldigitaal en Ziggo geen probleem, ik denk er trouwens al veel langer om een andere provider te nemen voor interactieve TV

Reageer