itv werkt niet na aansluiten switch

  • 30 March 2019
  • 5 reacties
  • 481 keer bekeken

ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb een experia box 10 en een draadloze verbindingsset naar boven.

Daarna een switch gekoppeld. Waarvan meerdere poorten in gebruik.

  1. Playstation
  2. Nintendo Switch
  3. Interactieve tv kastje
  4. PC
  5. Smart Tv
alles heeft verbinding. Behalve de tv. Ik krijg geen tv signaal. Hoe kan dit. (igmp snooping staat enabled)

Netgear GS108Ev3 - 8-Port Gigabit ProSAFE Plus Switch

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @tommantje ,
Zet de switch eens terug naar fabrieksinstellingen, want er hoeft in principe niets aan de switch ingesteld te worden.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Tommantje, welkom hier. Heeft het resetten zoals Jan dit aangaf geholpen? Werkt iTV wel zonder de switch ertussen? Zo ja, werkt het ook ales je de switch wel aansluit maar verder geen andere apparaten op de switch aansluit? Ik hoor graag van je.
Tot nu toe alleen mijn tv aangesloten en hij doet het niet. Als ik direct van de muur naar mijn tv kastje ga dan doet ie het wel. Terug naar fabrieksinstellingen heb ik nog niet gedaan dit om het feit dat ik hem zo uit de doos heb aangesloten. Wel. Even. Gekeken of imgp aan staat maar die staat enabled.
Reputatie 7
Badge +24
Dan kan ik alleen concluderen dat dit aan de switch ligt, als het zonder switch wel werkt en met switch en alleen de ontvanger aangesloten niet. Probeer nog even om de switch te resetten, anders toch een beroep doen op de garantie van dat apparaat.
Reputatie 7
Sluit, ter test, die switch eens met een netwerkkabel aan op de Experia Box en vervolgens de TV ontvanger op de switch.
Werkt de TV ontvanger nu wel of niet?