itv werkt niet op tablet

KPN maakt overal reclame over interactieve tv op elke tablet of laptop. Mijn man dacht toen we dit aanschaften, geweldig, kan ik mijn eigen programma's kijken op mijn Tomtec tablet die we in december aanschaften. In de winkel vroegen we nog of dit op elke tablet kon worden ingestalleerd en ja hoor zeiden ze daar, geen probleem. Maar in werkelijkheid werkte het helemaal niet. Dit kan maar op een paar tablet merken, zoals Samsung en Ipad. Ik vroeg in een chat met een kpn medewerker hoe het zat en deze Anouk gaf aan dat het idd niet werkt op onze tablet en dit ook nooit zou gaan werken. Ik vond het belachelijk dat we gewoon besodemieterd waren maar ze zei gewoon doodleuk dat ik maar moest gaan klagen bij de maker van Tomtec, omdat het daaraan lag en niet aan KPN. Dat vind ik gelul en bovendien mag je dat als KPN volgens mij nooit zo zeggen. Dan moet je er maar geen reclame voor maken.

9 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik ben erg benieuwd waar je de informatie vandaan haalt dat KPN dit op ELKE Tablet zou ondersteunen.

Ik zou eerder terug gaan naar je Winkel.

Die hebben je zaken beloofd! Niet KPN.

Ik zou maar es op de tv reclames letten van kpn, deze komen dagelijks voorbij.

Bovendien heb ik mijn interactieve tv bij een KPN WINKEL aangeschaft, dus rechtstreeks bij KPN en me hier uitgebreid laten informeren.

Reputatie 2
Badge
Hmm,

In dat geval heb ik twijfels aan je KPN Winkel of medewerkers.

Dien vooral een officiele klacht in.

Wij vinden het erg vervelend dat u een klacht heeft over uw product. U kunt op de volgende manier uw klacht indienen:

• Telefonisch U kunt uw klacht bij ons melden door te bellen naar Klantenservice via telefoonnummer 0900-0244 ( € 0,10 per minuut*). Onze medewerkers zijn dagelijks bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. Kies in het menu het onderwerp waarover de klacht gaat.
  • Per brief U kunt uw klacht sturen naar: KPN Postbus 2547 3500 GM Utrecht
*Plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. De kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.

Reputatie 4
Badge +1
Op de website staat bij de vraag op welke tablets je Interactieve TV Online kunt bekijken het volgende:

Interactieve TV Online is beschikbaar op de Apple iPad, Apple iPad2 en Samsung Galaxy Tab 10.1. Kijk voor de functionaliteiten bij Wat krijg ik?

Reputatie 2
Badge
Je hebt 100% gelijk.

Helaas krijgen veel mensen een ander advies....

Ik had het beter gevonden als ze meteen eerlijk hadden geweest, ook in de reclames. Waarschijnlijk zijn er meer mensen die op deze manier verkeerd worden geinformeerd.

Reputatie 2
Badge
Volgens mij is kpn eerlijk over de snelheden en mogelijkheden.

Zowel in de reclames op internet als tv.

Reputatie 7
Badge +8
de tablet merken die kpn in de shop verkoopt voldoen wel alle eisen ?

Reputatie 2
Badge

glenmorangie schreef:
de tablet merken die kpn in de shop verkoopt voldoen wel alle eisen ?

Ik heb geen idee. Vraag er dus naar en laat dit eventueel op papier zetten!

Reageer