Beantwoord

iTV wordt steeds trager bij omschakelen etc

• 12 december 2017
  • 14 reacties
  • 181 keer bekeken

Heb 4 Motorola TV ontvangers en merk dat deze steeds trager worden. Overschakelen naar andere zenders, opstarten van films, het schiet niet op.
Heb zojuist 1 van de boxen via een omruilactie laten ruilen, dit wordt 19 december pas uitgevoerd, Ik kan er echter maar 1 tegelijk vervangen, maar wil ze alle 4 ruilen.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
icon

Beste antwoord door nick93 28 december 2017, 21:02

Hoi Dirks,

Heb het destijds anders opgelost. Gewoon 2 of 3 ontvangers tijdelijk opzeggen. Dan terug sturen Kpn.

Vervolgens bestel je ze weer opnieuw bij. En hoppa je krijgt de nieuwste.
Hoop dat dit nog werkt ?
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Dirks,

Welkom op het Forum, wat vervelend dat de TV ontvanger niet goed werkt, heb je al eens een reset uitgevoerd van de ontvangers? Ik lees ook dat je de andere boxen ook omgeruild wilt hebben, helaas is het beleid van de KPN dat er minimaal 1 klant 1 Arcadyan of een Arris heeft. (Dit heeft met Netflix te maken) Als de medewerker van de KPN de andere wilt omruilen kan het zo weer zijn dat je zo'n Motorola weer via de post krijgt. 😒
verschillende keren reset uitgevoerd, ook is dit vanzelf gebeurd. Daarnaast regelmatig dat er geen ontvangst is en je moet wisselen van zender.
Ben er een beetje klaar mee, betaal voor de dozen en voor de dienstverlening, dan moet het ook goed werken. Zie overigens verschillende personen hier last van hebben. Sommige ook die meerdere boxen geruild krijgen.
Kan ook gewoon op zoek gaan naar een andere dienstverlener, aanbiedingen voldoende.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Dirks! Ik ben bang dat het op dit moment niet mogelijk is meerdere ontvangers om te ruilen. Bij het omruilen van een Motorola 1853 wordt deze ook toegestuurd als vervanging. Ik hoop dat dit beleid in de nabije toekomst wordt herzien. In het verleden was deze mogelijkheid er wel. Ik vermoed dat je daarop doelt met personen waarbij wel meerdere ontvangers zijn geruild. We passen hier geen willekeur toe.

Hoewel ik voor de traagheid geen directe oplossing heb ben ik wel benieuwd naar de problemen met het ontvangst. Dit staat los van welk type ontvanger er zit aangesloten. Je geeft aan 4 ontvangers te hebben, op welke manier zijn deze aangesloten? Zijn deze verbonden met een switch of een draadloze verbindingsset? In het laatste geval, welke verbindingsset heb je in gebruik? De varianten die we leveren staan op deze pagina: Draadloze Verbindingsset
ik heb het woord "beleid" bij de antwoorden te veel gelezen, heb ik geen boodschap aan. Zoals gezegd ga ik op zoek naar een leverancier waar een klant centraal staat en niet het interne beleid.
vanmiddag de gehele middag thuis geweest voor de swap van iTV ontvanger. Helaas niemand geweest om de ontvanger te ruilen. Via de website van Ceva wel gezien dat de ontvanger is overgedragen aan de vervoerder. Daarna onduidelijk wat de status is.
Wat nu?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Dirks, wat vreemd dat er geen koerier is geweest. Ik heb hier zojuist naar de logistieke order gekeken en ik zie hier alleen staan dat het op de 19e uitgevoerd zou zijn. Als ze vandaag niet al alsnog langs zijn geweest kun je via de Orderstatus met je ordernummer (2559843) en postcode de huidige status opvragen. Die staat nog steeds op 'pakket naar vervoerder'. Maar als je dan aan het einde van de regel op de nummers klikt, opent zich een afspraakpagina. Daar kun je, met zelfde ordernummer en postcode, dan een nieuwe dag kiezen.
lekker bezig. Inmiddels wel weer een nieuwe afspraak gemaakt maar moet daar weer voor thuisblijven.
wordt hier niet blij van ....
Reputatie 7
Badge +28
Kan ik me voorstellen, Dirks. Afspraken gaan eigenlijk altijd wel goed, maar het kan eens gebeuren dat het net even misloopt aan onze kant. Dat zal hier ook gebeurd zijn. Ik hoop dat je de nieuwe ontvanger nu gauw krijgt en niet te lang hoeft te wachten 🙂
Haha, ik lees heel iets anders op social media rondom KPN en OPD.
Reputatie 7
Badge +18
Haha, ik lees heel iets anders op social media rondom KPN en OPD.Vertel... je maakt me nu nieuwsgierig. ?
Inmiddels TV ontvanger geruild, wat een wereld van verschil.
Motorola moet er echt uit. Echt onzin beleid dat er maar 1 ontvanger vervangen mag worden. Nu maar 1 plek waar ik NetFlix kan kijken en de rest ook tergend traag. En moet er maandelijks voor betalen ;-(
Dus KPN: of omruilen die rommel of mijn factuur verlagen met € 10 per maand.
Reputatie 7
Badge +28
Blij te horen dat de nieuwe ontvanger goed bevalt Dirks. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om ook de tweede ontvanger om te ruilen. Wellicht dat dit in de toekomst wel weer mogelijk wordt.
Andere optie was 10€ van de factuur af, waar kan ik dat kwijt of waar kan ik een klacht indienen?
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Dirks,

Heb het destijds anders opgelost. Gewoon 2 of 3 ontvangers tijdelijk opzeggen. Dan terug sturen Kpn.

Vervolgens bestel je ze weer opnieuw bij. En hoppa je krijgt de nieuwste.
Hoop dat dit nog werkt ?

Reageer