Beantwoord

iTV: zender alleen thuis beschikbaar. Hoe kijk ik voetbal buitenhuis?

  • 24 May 2019
  • 2 reacties
  • 811 keer bekeken

Ik heb hier ook last van, wil vanavond voetbal kijken bij een vriend maar kan dit ook niet afspelen. Maakt dat netwerk echt uit? Ik betaal toch niet voor niets voor dit pakket..?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Nadia 25 May 2019, 10:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @LeoFV, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Ik heb een eigen topic van je vraag aangemaakt. Hier help ik je graag verder met een antwoord op je vraag over voetbal kijken buitenshuis ⚽️

Bij KPN kun je genieten van binnen- en buitenlands voetbal binnen twee pakketten. Hieronder vind je meer informatie hoe je als abonnee van deze pakketten buitenhuis kunt genieten van je favoriete club(s):

FOX Sports Go
Fox Sports Go is een onderdeel van het Fox Sports Eredivisie Pakket of het Fox Sports International Pakket bij het Interactieve TV van KPN.
Met FOX Sports Go kijk je alle wedstrijden van Fox Sports op je laptop, tablet, Mac, PC of smartphone. Je kunt Fox Sports Eredivisie en/of Fox Sports International volgen via de Fox Sports NL iPhone app, iPad, Android apps of via de website op foxsports.nl via het 3G/4G netwerk of via WiFi. Je hoeft niet thuis te zijn om wedstrijden via FOX Sports Go te bekijken. Sinds 1 april 2018 kun je binnen de EU de wedstrijden bekijken.

Je kunt op drie verschillende apparaten gebruik maken van Fox Sports Go. Zo kun je bijvoorbeeld tegelijk op één computer, éen tablet en één mobiele telefoon Fox Sports Go kijken. Het is niet mogelijk om bijvoorbeeld tegelijk op twee tablets of twee mobiele telefoons te kijken.

Ziggo Sports Go
Als abonnee van Ziggo Sport Totaal krijg je gratis toegang tot de Ziggo Sport Totaal GO-app. Hiermee kijk je altijd en overal via PC, laptop, tablet en telefoon.

Download de app en maak een account aan, zoals hieronder omschreven:
  1. Ga naar de inlogpagina.
  2. Vul bij 'Selecteer provider' KPN in. Klik op 'Inloggen'.
  3. Vul op de pagina jouw KPN Abonneenummer en pincode in. Klik op activeren. Heb je deze gegevens niet paraat? Ga naar MijnKPN. Onder 'Instellingen' staan de juiste gegevens.
  4. Als je een Ziggo Sport Totaal-abonnement afneemt bij KPN zal je hierna een account kunnen aanmaken. Deze kun je gebruiken om in te loggen op de app.
  5. Nadat je je account heb aangemaakt en je logt voor de eerste keer in, kies dan Ziggo Sport Totaal Go als provider. Deze gegevens zijn vanaf nu gekoppeld aan je KPN Abonnement.
Je kunt Ziggo Sport Go op vijf apparaten installeren en op één apparaat actief gebruiken. Dat betekent dat het niet mogelijk is om met twee apparaten tegelijk een wedstrijd te kijken.

Heb je nog vragen? Laat het gerust weten :)
Reputatie 7
Hey Leo, ik heb je niet meer terug gezien op ons forum. Ik ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten! 🙂

Reageer