Beantwoord

iTVOline werkt niet op Surface RT

• 19 maart 2013
  • 1 reactie
  • 7336 keer bekeken

Reputatie 7
Als ik naar de reclame op TV kijk dan zie ik oa. een man in bad met z'n tablet naar iTV Online kijken. Nou heb ik geen bad maar ik zou toch ook op mijn Microsoft Surface RT tablet wel naar iTV Online willen kunnen kijken. Helaas krijg ik de melding dat Silverlight niet geïnstalleerd is en dat klopt want Microsoft ondersteund Silverlight niet op Windows RT, niet in de moderne (app) versie van IE, maar ook niet in de desktopversie van IE (wel op 8 (app én desktop),7, Vista).

Nu vraag ik me af, hoe doen ze dat dan op die tablet op de reclame, dat is vast een Android of iOS tablet. Hebben die dan wel Silverlight?

icon

Beste antwoord door bommy84 19 maart 2013, 21:10

Voor iOS en Android is er een aparte app beschikbaar.

Het zou best kunnen zijn dat, met de opmars van Windows 8 en tablets die daarop draaien, er ook daarvoor iets ontwikkeld gaat worden. Tot die tijd kun je helaas daar geen gebruik van maken met dergelijke apparatuur.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Voor iOS en Android is er een aparte app beschikbaar.

Het zou best kunnen zijn dat, met de opmars van Windows 8 en tablets die daarop draaien, er ook daarvoor iets ontwikkeld gaat worden. Tot die tijd kun je helaas daar geen gebruik van maken met dergelijke apparatuur.

Reageer