Beantwoord

itvonline en 'mijn opnames'

• 23 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 443 keer bekeken

Ik kan niet alle opnames via itvonline bekijken. Hoe kan dat?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door PeterG 24 oktober 2017, 13:57

Dag @vosje55, welkom op het forum!

Hoe gebruik je iTV-Online, via de app of via de website?
Zij de opnames die je niet kunt bekijken wellicht in HD gemaakt (zenders vanaf 661 en/of 701) en die welke je wel kunt bekijken in SD (zenders vanaf 1)? Mocht je al - enige tijd - HD-vanaf-1 hebben dat zou dat overigens geen probleem moeten zijn: in dat geval worden de opnames n.l. zowel in HD als SD gemaakt (zonder dat dat extra opslagruimte kost) en kiezen de ontvangers, de app en de website vanzelf de goede.

Ook opnames van zenders die niet via itv online beschikbaar zijn (w.o. de Duitse) zijn niet via itv online te bekijken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Zij de opnames die je niet kunt bekijken wellicht in HD gemaakt (zenders vanaf 661 en/of 701) en die welke je wel kunt bekijken in SD (zenders vanaf 1)? Mocht je al - enige tijd - HD-vanaf-1 hebben dat zou dat overigens geen probleem moeten zijn: in dat geval worden de opnames n.l. zowel in HD als SD gemaakt (zonder dat dat extra opslagruimte kost) en kiezen de ontvangers, de app en de website vanzelf de goede.
Reputatie 7

Ook opnames van zenders die niet via itv online beschikbaar zijn (w.o. de Duitse) zijn niet via itv online te bekijken.
Beste Henk,

Ik kijk dan via de website en heb het dan over opnames van Duitse en Belgische zenders.
Ik lees nu dat bepaalde zenders niet via itv-online te bekijken zijn.
Ik heb geen HD vanaf 1, maar wel vanaf 661 of 701; hoe zou ik dat kunnen aanpassen. Het is wel handig om één cijfer in te toetsen ipv drie! Kun jij me verder helpen.
Reputatie 7
Ik heb geen HD vanaf 1, maar wel vanaf 661 of 701; hoe zou ik dat kunnen aanpassen. Het is wel handig om één cijfer in te toetsen ipv drie! Kun jij me verder helpen.Dat kun je niet zelf aanpassen. KPN is dit in batches (landelijk) aan het uitrollen. Het komt zodra je in één zo'n batch zit. Planning is dat met kerst iedereen is omgezet. Dat het geleidelijk gaat heeft te maken met het toenemende bandbreedtegebruik doordat mensen die nu nog SD kijken (er zijn er best veel die de HD kanalen niet gebruiken/weten/gevonden hebben) dan HD gaan kijken.
Reputatie 7
Let ook op dat sommige zenders alleen thuis te kijken zijn zoals bijvoorbeeld National Geographic Wild.

Zelf zet ik dan een VPN verbinding op met met mijn thuisnetwerk zodat de iTV app "denkt" dat ik thuis ben.

Linksboven zie je het ikoontje van de actieve openVPN verbinding en daardoor kan die zender wel gekeken worden.

Reageer