Beantwoord

Itvonline geen verbinding thuisnetwerk

• 12 februari 2018
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Goedendag, ik probeer via laptop of tv naar itvonline te kijken. Log in met abo nr en pincode. Kan alleen opnamen inplannen. Melding:
Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen.

Ik heb de nieuwste app en ben binnen Nederland. Zie op het forum vaak staan dat het te maken heeft met administratieve koppeling.
Graag snelle actie om koppeling te herstellen.

bvd Dick
icon

Beste antwoord door Jorrit 13 februari 2018, 16:00

Hallo Dick, welkom op het forum! Ik begrijp dat je tv wil kijken op je laptop, maar dat je nu niet thuis bent, dat gaat niet lukken. Je kunt namelijk alleen onderweg tv kijken via onze app voor je smartphone of tablet (Android of Apple). Via je laptop is dit helaas niet mogelijk. Kijk op deze link voor meer informatie. Laat het me gerust weten als je verdere vragen hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Dick, welkom op het forum! Ik begrijp dat je tv wil kijken op je laptop, maar dat je nu niet thuis bent, dat gaat niet lukken. Je kunt namelijk alleen onderweg tv kijken via onze app voor je smartphone of tablet (Android of Apple). Via je laptop is dit helaas niet mogelijk. Kijk op deze link voor meer informatie. Laat het me gerust weten als je verdere vragen hebt!

Reageer