Beantwoord

Itvonline is weer dramatisch

• 17 juni 2018
  • 14 reacties
  • 652 keer bekeken

Ik kan weer eens geen tv kijken via Itvonline. Heb leren leven met 10 tot 20 happeringen per programma maar nu kan ik nog geen 2 minuten kijken zonder vastloper. Netflix geeft geen krimp maar TV kijken is er niet bij. Heeft iemand een afdoende oplossing voor eens en altijd? Heb een Experiabox V10 en een HP laptop. Al drie monteurs over de vloer gehad maar nog geen afdoende oplossing.
icon

Beste antwoord door Vikash 6 mei 2019, 09:08

Goedemorgen @johndr. Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet verholpen is. Ik heb het zojuist opnieuw doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij zullen dit verder voor jou gaan uitzoeken. Laat je mij weten hoe het afloopt?
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @johndr. Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen.☺

Je geeft aan dat Netfix goed werkt maar iTV online hapert. Ik heb een aantal vragen om te achterhalen wat de oorzaak is.

Maak je gebruik van een Wi-Fi verbinding of maak je een verbinding met een netwerkkabel? Welke internetbrowser gebruik je op dit moment, heb je het al eens getest in een andere internetbrowser (Google Chrome of Firefox). Zou je daarnaast nog een speedtest willen uitvoeren?

Verder ben ik benieuwd of je dit probleem ook op andere apparaten ervaart, zou je dat willen testen (indien mogelijk). Gaat tv kijken op tv-ontvanger wel goed?

Ik hoor graag van je!
Bij mij ditto.... itvonline met welke browser dan ook. Internetlijn is perfect stabiel, routers, switches etc. Website/itvonline werkt gewoon niet. Te kleine buffer zo lijkt het of er wordt data geknepen... Anyway, nutteloos... (maar heb het wel 'nodig'). Graag fixen. Thanks!
Itv werkt voor geen meter, na de update werkt deze app zeer slecht. Valt na 2 minuten stil. Een schande voor de KPN....
@Vikash Bedankt voor je reactie. Ik maak gebruik van wifi. Ik heb IE, Firefox en Chrome draaien allemaal hebben ze hetzelfde probleem.

Speedtest geeft aan download 27,4 upload 43,3.

Via TV-ontvanger prima beeld. Op twee verschillende laptops haperend beeld, blijft maar bufferen. Heb hiervoor een andere modem gehad een tijdje terug maar het probleem blijft. Bijzonder irritant en dit is zeker niet de verwachting die ik van glasvezel en KPN heb.
Reputatie 7
Speedtest geeft aan download 27,4 upload 43,3.
... dit is zeker niet de verwachting die ik van glasvezel en KPN heb.
Ik neem aan dat je die snelheid via wifi meet en dat je via een bekabeld aangesloten PC waarden haalt conform jouw abonnement.
@ wjb Klopt dat is via wifi. Bekabeld is het 71 down en 54 up.
Reputatie 7
@ wjb Klopt dat is via wifi. Bekabeld is het 71 down en 54 up.Wat voor een abonnement heb je dan, een 80/8Mbps?
Nee 100/100 zou het moeten zijn
Reputatie 7
Nee 100/100 zou het moeten zijnDan is er dus echt iets niet goed met jouw glasvezelaansluiting want dan zou je zowel downstream als upstream toch echt snelheden rond 94Mbps moeten kunnen halen. Die lijn lijkt dus niet echt stabiel en dat zou maar zo ook de oorzaak kunnen zijn van de door ervaren haperingen.
Ik hoop dat iemand van Webcare jouw lijn eens zou willen doormeten.
Reputatie 7
Badge +18
Wat vervelend dat iTV Online nog steeds hapert. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Hier ook totaal geen itvonline. Wat een waardeloze troep is dat toch ook. wel geluid geen beeld, 3 minuten bufferen, blokken, spontaan stilvallen.
Reputatie 7
Badge +18
Dat is zeker niet de bedoeling @Alex_M. Op wat voor een apparaat gebruik je iTV Online? Heb je al eens een speedtest uitgevoerd en werken andere apps zoals YouTube en Netflix wel goed?
We zijn inmiddels 10 maanden verder. Twee Wifi versterkers gekregen,nieuwe laptop HP Omen super snel maar nog steeds hapert ITV Online. Glasvezel was het helemaal maar TV kijken op je laptop lukt niet eens. Heb een 100/100 abonnement speedtest geeft aan Ping 7ms, Jitter 11ms, up down 54,9/100. Toch hapert de app.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @johndr. Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet verholpen is. Ik heb het zojuist opnieuw doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij zullen dit verder voor jou gaan uitzoeken. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Reageer