Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

itvonline maximum aantal gelijktijdige streams

Ik zat in de videotheek criminal minds op mijn laptop aan het kijken en mijn moeder keek tv, alles ging prima en geen sloom beeld oid. Totdat ik een nieuwe aflevering wilde aanzetten, er kwam het volgende in beeld : " Het maximum aantal gelijktijdige streams is bereikt."  Niemand anders dan mijn moeder en ik maken gebruik van de tv/itvonline.

Hoe kan ik weer mijn serie verder kijken?!

Admin: bericht verplaatst, titel aangevuld

icon

Beste antwoord door wjb 27 april 2016, 14:29

Via iTVOnline kunnen geen HD zenders bekeken worden, alleen SD zenders.

Er is inderdaad een maximum van 3 gelijktijdige streams die geopend mogen zijn.

Bij het switchen van zender moet de vorige zender (stream) afgemeld worden. Als dat mislukt, dan heb je dus ineens twee streams waarvan er eigenlijk maar één actief is. Bij het refreshen van een de itvonline pagina in de browser wil er ook nog wel een stream actief blijven.

Als het goed is worden dergelijke ghost streams na max. 15 minuten alsnog beëindigd en is daarmee de melding ook weer weg.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +11
Wat is jouw download snelheid?

Misschien keek je eerst een SD kanaal en daarna beide een HD kanaal.

Reputatie 6
Via iTVOnline kunnen geen HD zenders bekeken worden, alleen SD zenders.

Er is inderdaad een maximum van 3 gelijktijdige streams die geopend mogen zijn.

Bij het switchen van zender moet de vorige zender (stream) afgemeld worden. Als dat mislukt, dan heb je dus ineens twee streams waarvan er eigenlijk maar één actief is. Bij het refreshen van een de itvonline pagina in de browser wil er ook nog wel een stream actief blijven.

Als het goed is worden dergelijke ghost streams na max. 15 minuten alsnog beëindigd en is daarmee de melding ook weer weg.

Reputatie 6
Badge +11
Bedankt wjb voor je toelichting.

Reageer