Beantwoord

itvonline.nl problemen in chrome

• 19 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 1923 keer bekeken

Ik denk dat deze screenshot genoeg informatie geeft over het probleem hier.kpnitv.png

icon

Beste antwoord door wjb 19 oktober 2014, 22:19

Dit blijkt een "eenvoudig" probleem te zijn.

De site itvonline site van KPN blijkt de 64 bits versie van chrome (nog) niet te herkennen en gaat er dan gemakshalve maar vanuit dat het hier de IE metro versie betreft.

Je kunt dus (voorlopig) alleen nog maar de 32 bits versie gebruiken voor itvonline.

Overigens heeft de 64 bits versie van Chrome (ondanks dat deze is vrijgegeven door Google) ook nog veel problemen met diverse plugins.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Ik ga ervan uit dat je wel in je eigen netwerk zitm anders doet hij het niet.

Ik heb windows 7 en Chrome, dit werkt perfect.

Ik heb Chrome versie Versie 38.0.2125.104 m

Ik heb wel elders gelezen, dat het met Windows 8 en Chrome niet goed werkt.

Vooral met de 64 bit versie van Chrome zijn er problemen.

Reputatie 7
Is Microsoft Silverlight geïnstalleerd op jouw PC?

Kan je via IE (desktop versie) wel itvonline gebruiken?

TIP:

Wil je ook KPN iTV elders kunnen bekijken en heb je glasvezel of in ieder geval een behoorlijke upload snelheid?

Schaf een Synology NAS aan, zet een VPN verbinding op met de Synology en zorg dat alle communicatie via de VPN tunnel loopt.

Je kunt dan overal ter wereld iTV bekijken op jouw Tablet, Telefoon of via www.itvonline.nl.

Zo kijk ik op mijn tablet ook in mijn hotelkamer in Zürich gewoon naar de zenders binnen mijn KPN abonnement.

Eigen netwerk.

Silverlight geïnstalleerd.

Zelfde probleem ook op laptop.

Via IE werkt het wel alleen ik gebruik graag geen IE.

Werkte vroeger wel altijd op Chrome met Windows 8.1

Ik gebruik de beta versie van Chrome 64-bit.

Andere Silverlight paginas laden wel.

Reputatie 7
Dit blijkt een "eenvoudig" probleem te zijn.

De site itvonline site van KPN blijkt de 64 bits versie van chrome (nog) niet te herkennen en gaat er dan gemakshalve maar vanuit dat het hier de IE metro versie betreft.

Je kunt dus (voorlopig) alleen nog maar de 32 bits versie gebruiken voor itvonline.

Overigens heeft de 64 bits versie van Chrome (ondanks dat deze is vrijgegeven door Google) ook nog veel problemen met diverse plugins.

Reageer