Itvonline onder Chrome werkt, bijna helemaal....

• 29 maart 2016
  • 10 reacties
  • 1025 keer bekeken

Itvonline.nl onder Chrome werkt!

Helemaal blij, bijna helemaal... Helaas het bekijken van Mijn Opnames resulteert nog in:

Opnames kijken is momenteel niet mogelijk via Google Chrome. Gebruik een andere browser of bekijk opname via de ITV Online app. (33)

Weet iemand wanneer ook Mijn Opnames het doen onder Chrome?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond ,

Welkom op onze forum, Gaat dit om SD opnames? Dan zou u dit kunnen zien.

Gaat het om HD opnames, dan moet ik u terleurstellen, want HD wordt (nog) niet ondersteund bij:

Of dit in de toekomst mogelijk wordt, dat weet ik niet. En dan is het ook nog hoe hoog uw internetverbinding is. :)

DennisDatema68 schreef op 29 mar '16 om 22:39u
Goedenavond @MarcoPollie,

Welkom op onze forum, Gaat dit om SD opnames? Dan zou u dit kunnen zien.

Gaat het om HD opnames, dan moet ik u terleurstellen, want HD wordt (nog) niet ondersteund bij:

Of dit in de toekomst mogelijk wordt, dat weet ik niet. En dan is het ook nog hoe hoog uw internetverbinding is. Smiley Vrolijk

Dank voor het bericht. Voorzover ik weet maak ik alleen maar SD opnames. Ik geloof niet dat de nederlandse zenders standaard in HD aangeboden worden. Maar ik krijg bij alle opnames de eerder genoemde melding. 

Reputatie 7
Badge +18
Maar u kunt wel HD zenders plannen met de itvonline app:

Screenshot_2016-03-30-09-05-15.png

Onder gids zie je geabonneerd staan. I.p.v. "online zenders" als u daarop tikt, staat er bij u ook "geabonneerd." Als daarna naar rechts blijft gaan, tot u de regionale zenders heeft gehad, daar beginnen dan de HD zenders. En dat is alleen om in te plannen, zo dat gezegd te hebben, begrijp ik dat u zelfs de SD zenders niet kunt terugkijken. Maar kunt u ze wel terugkijken met de app? Want dat zou het gewoon moeten doen. :) 

Doet ie dat niet, dan is er iets anders aan de hand. 😞 En dat zal ik dan even 1, 2, 3 niet weten. 

Het is mij inderdaad bekend waar de HD zenders beginnen. En nee, deze kijk ik niet (geen HD tv) en gebruik in niet voor opname.

In de app (voor Iphone/Ipad) kan ik gewoon terugkijken. In Chrome (op Chromebook en Windows 7 & 10) krijg ik dus de bekende melding.

Reputatie 7
Badge +18
Bij Windows 10 kunt u de app downloaden. Bij Windows 7 zou u het eens willen met Mozilla Firefox? En krijgt u die melding dan ook? Welke melding geeft ie bij u dan?
Beetje trage reactie van mijn kant. Zowel op mijn chromebook als bij chrome in Windows 7 en 10 krijg ik de volgende melding:

"Opnames kijken is momenteel niet mogelijk via Google Chrome. Gebruik een andere browser of bekijk opname via de ITV Online app. (33)"

Screenshot 2016-04-05 at 21.32.53.png

Reputatie 7
Badge +18

MarcoPollie schreef op 5 apr '16 om 21:33u

Beetje trage reactie van mijn kant. Zowel op mijn chromebook als bij chrome in Windows 7 en 10 krijg ik de volgende melding:

"Opnames kijken is momenteel niet mogelijk via Google Chrome. Gebruik een andere browser of bekijk opname via de ITV Online app. (33)"

Screenshot 2016-04-05 at 21.32.53.png

Zullen we hier even een nieuw topic voor maken? Ik heb het ook met Opera, ik ga FireFox downloaden, en kijken of die het daar ook bij doet. Met de Opera Browser zegt ie zelf dat die niet af te spelen is via Chrome, terwijl  het Opera is... :P

Reputatie 7
Badge +18
Ik heb inmiddels hier een topic voor aangemaakt:

Opnames kijken (SD) via I-TV Online werkt niet met sommige Browsers:
Dank! We wachten de reacties af.

Reputatie 7
Badge +18

MarcoPollie schreef op 6 apr '16 om 17:10u

Dank! We wachten de reacties af.

Graag gedaan, zou u eventueel uw bericht die hierboven staat wat u getypt en geplaatst heeft erop willen zetten? Ik wil het anders voor u het ook wel even doen. 🙂 U zegt het maar! :)

Reageer