Beantwoord

itvonline storing sinds nieuwe website

• 20 november 2018
  • 7 reacties
  • 134 keer bekeken

Op mijn laptop is Netflix kijken en NPO kijken en terugkijken prima.

KPNitvonline ging ook altijd goed in Chrome en Firefox.

Sinds de nieuwe website hikt rechtstreeks kijken en is opnames terugkijken ellendig wegens hikken of zelfs halverwege stoppen of helemaal niet openen .

De oude website teruggezet- lijkt ietsjes beter maar de kwaliteit die ik had is weg !

Wat nu ?

Alvast dank
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 november 2018, 20:47

Dank je! Ik zie hier dat je een glasvezelverbinding hebt. Dan zou bandbreedte niet het probleem moeten zijn, het feit dat de tv dan ook tegelijk aanstaat is dan niet relevant meer. Maar, dan is je wifisnelheid wel wat aan de lage kant vergeleken met je abonnementssnelheid. Zou je eens dit wifi stappenplan willen doorlopen? Ik verwacht daarna een verbetering in je wifisnelheid, wat hopelijk ook een verbetering in iTV Online ervaring geeft.

Mocht het niet helpen, wil je dan nog de volgende dingen doen:
- testen of iTV Online het op andere apparaten wel goed doet (telefoon, tablet of andere pc/laptop)
- een bekabelde speedtest doen
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dank je! Ik zie hier dat je een glasvezelverbinding hebt. Dan zou bandbreedte niet het probleem moeten zijn, het feit dat de tv dan ook tegelijk aanstaat is dan niet relevant meer. Maar, dan is je wifisnelheid wel wat aan de lage kant vergeleken met je abonnementssnelheid. Zou je eens dit wifi stappenplan willen doorlopen? Ik verwacht daarna een verbetering in je wifisnelheid, wat hopelijk ook een verbetering in iTV Online ervaring geeft.

Mocht het niet helpen, wil je dan nog de volgende dingen doen:
- testen of iTV Online het op andere apparaten wel goed doet (telefoon, tablet of andere pc/laptop)
- een bekabelde speedtest doen
Beste Erik

gedaan !

alvast dank weer
Reputatie 7
Badge +27
Hmm, dat is nog redelijk gelimiteerd, dan zou ik niet direct problemen verwachten met de iTV website. Wil je jouw gegevens invullen op je profiel, en laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kan ik een paar dingen doormeten en gaan we kijken of er een oplossing te vinden is.
Nou op de laptop niet maar vaak is de gewone tv ook aan en speelt er iemand een spelletje op de mobiel.
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, Petronella Maria, die snelheid an sich is voldoende voor Interactieve TV Online. Wel kan het zijn dat, als er tegelijkertijd ook anders gebruik wordt maakt van het internetsignaal (tv ontvanger aan, dingen downloaden, gamen etc...), er niet genoeg bandbreedte overblijft voor iTV Online. Is dat ook het geval? Dat er tegelijkertijd meer gebruik wordt gemaakt van het internet?
https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/bae64840-ece5-11e8-bc2f-9d663e0dde66
Reputatie 7
Badge +27
Welkom terug Petronella Maria, jammer te horen dat het juist met de nieuwe website minder gaat. De kwaliteit van de tv streams is verbeterd met de nieuwe website. Hierdoor kan het zijn dat je bandbreedte niet groot genoeg is om dit vloeiend te kunnen doen. Kun je eens een speedtest doen op de laptop?

Reageer