Beantwoord

ITVonline streamen naar TV met Apple TV

• 25 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 1272 keer bekeken

Hallo,

Thuis kan ik itvonline op mijn iPhone met de Apple TV draadloos sturen naar mijn TV.
Nu dacht ik dat dit ook zou kunnen op onze camping in Nederland waar we ook WiFi hebben.
Maar dit lukt niet, is dit soms beveiligd door KPN??
De reden dat het thuis wel lukt heeft misschien te maken met mijn WiFi omgeving?

Ik hoor jullie graag.
icon

Beste antwoord door Koen_1 28 april 2017, 14:40

Hoi Reinier, mogelijk gaat deze ondersteuning in de toekomst wel geïmplementeerd worden, maar op dit moment zijn hier helaas nog geen concrete plannen voor.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Dat klopt, via je thuisnetwerk heb je toegang tot je "persoonlijke" itvonline omgeving, buitenshuis is het helaas beperkter.

Hier valt omheen te werken als je een VPN hebt naar je huis, Hiermee maak je in feiten een verbindingen naar je huis en vanaf daar met iTVonline.
Hmm, hoe maak je zo'n VPN verbinding dan?
?? en zijn er andere providers die dit wel ondersteunen?
Reputatie 6
Badge +10
Sorry KPN, even naar een andere wijzen.

Je kan knippr proberen, die hebben zelfs een Apple tv app.

En VPN? Daar moet je niet aan beginnen als je er uberhaupt
al geen verstand van heb.
Hallo iedereen,

Ik zoek al een tijd naar antwoord op de vraag: komt er (ooit) in de KPN iTV app ondersteuning voor Apple tv of AirPlay? Technisch zal het geen probleem zijn omdat het wel kan bij Play, dus waarom niet bij iTV? Kwestie van rechten?
Dee vraag is dan: gaat dat veranderen, is KPN er mee bezig?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Reinier, mogelijk gaat deze ondersteuning in de toekomst wel geïmplementeerd worden, maar op dit moment zijn hier helaas nog geen concrete plannen voor.

Reageer