Beantwoord

Jammer, wel Apple tv app bij Ziggo

• 23 februari 2018
  • 10 reacties
  • 1171 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
KPN komt er niet mee?
Concurrent Ziggo wel, https://www.onemorething.nl/2018/02/ziggo-go-apple-tv-app-in-de-maak/
Toch wel heel jammer. Voor al die KPN abonnees met meer dan 1 tv kastje. Verdienmodel dan maar aanpassen!
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 27 februari 2018, 09:34

In de nabije toekomst komt deze nog niet.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Mwa, eigenlijk hoef ik al die "apps" niet. Als de nieuwe iTV versie daadwerkelijk gewoon cast heb ik die hele app niet nodig
Reputatie 7
Mwa, eigenlijk hoef ik al die "apps" niet. Als de nieuwe iTV versie daadwerkelijk gewoon cast heb ik die hele app niet nodigPrecies, de vraag is echter welke kwaliteit die iTV app gaat bieden. Het lijkt er op dat dit maximaal 720p zal zijn terwijl je eigenlijk 1080i wilt hebben.
Ik ben overigens ook benieuwd welke kwaliteit Ziggo op de Apple-TV en Android-TV zal gaan bieden.
Reputatie 1
Nou ik zit met smart te wachten op een app van KPN voor de Apple TV 4. Als dit niet gaat gebeuren, dan ga ik toch langzaam eens rondkijken wat de concurrentie te bieden heeft. Heeft KPN hier officieel iets over gemeld, of zwijgen ze het onderwerp liever dood?
Reputatie 7
Badge +30
In de nabije toekomst komt deze nog niet.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Reynder_, goede vraag! Ik zie dat wjb en Robin deze al beantwoord hebben, maar ik wil het vanuit ons ook nog bevestigen. Vooralsnog staat dit niet op de agenda en zal inderdaad in de nabije toekomst niet komen.
Reputatie 2
De vraag “waarom niet, KPN?” Borrelt nu op. De Apple TV in zijn huidige versie is nu al bijna 3 jaar op de markt.
Waarom blijven jullie zo achter de feiten aan hobbelen?
Dit gaat jullie klanten kosten, zeker nu Ziggo al aan heeft gegeven dat ze hiermee gaan beginnen (ook rijkelijk laat, trouwens).
Waarom blijven jullie ons opzadelen met de experia box?
Reputatie 7
Waarom blijven jullie ons opzadelen met de experia box?Wat heeft de Experia Box te maken met wel of niet Apple TV?

Dit gaat jullie klanten kosten, zeker nu Ziggo al aan heeft gegeven dat ze hiermee gaan beginnen (ook rijkelijk laat, trouwens).Ik denk dat dat nog wel eens mee zou kunnen vallen.
Reputatie 2
“Wat heeft de Experia Box te maken met wel of niet Apple TV?”
Sorry, de TV ontvanger. Ik moet ook geen voetbal kijken en gaan typen ?? I stand corrected . Waarvoor mijn dank.

Voor wat betreft die klanten, ik denk dat het wel eens niet tegen (of “mee”) zal vallen.
Reputatie 3
Badge
De discussie gaat van het thema af.
Het gaat niet om een luxe wens of zo. Ik heb nu een tijdlang de itv app gecast naar mijn tv. Ervaring is slecht. Veel stops en hickups. eigenlijk niet te kijken zonder ergernis. Ik heb ook een (tijdelijk) abo op NL Ziet genomen, om te kunnen vergelijken. Als ik op mijn Samsung via tv de app van NL Ziet kijk: perfect beeld, goed te bedienen. Hetzelfde geldt voor de Apple TV.
Kortom, de slechtste ervaringen heb ik met de KPN itv app met Chromecast. Dáárom vraag ik om een (Apple) TV app. dat werkt gewoon goed.
KPN: wat is het probleem om die app te maken? OK, kost een paar centen, maar NL ziet had het in een paar weken voor elkaar, iedereen gelukkig!!
Reputatie 5
Jammer inderdaad, denk nog vaak terug aan de tijd dat er nog een iTV app was op de Xbox 360, helaas bestaat ook die niet meer

Reageer