Johan Cruijff schaal op Fox, KPN geen HD

• 27 juli 2014
  • 12 reacties
  • 1618 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
Volgende week zondag heb je de opening van het voetbalseizoen op FOX.

Helaas heeft KPN als 1 van de weinigen deze niet in HD.

Dat vind ik erg jammer.

12 reacties

Overstappennnnnnnn
Reputatie 7
Badge +13
Michiel, waarom zou ik over stappen?

Heb ik geen enkele reden voor.

Ik vraag gewoon via dit forum aan KPN of ze FOX ook in HD willen zetten.

En het liefst natuurlijk met een hogere stream.

Alle HD zenders met een hogere stream, dan krijgt KPN meteen veel en veel meer glasvezelklanten erbij.

Reputatie 5
Badge +7
Heb ik ook al meerdere keren gevraagd. En jij en ik zijn niet de enigen. Tot nu toe was het aan dovemansoren gericht. :@

Reputatie 4
Badge +6
Laat aan Fox weten dat je de uitzendingen graag in HD wilt bekijken via KPN Interactieve TV.

Dat kan hier: http://www.foxtv.nl/contact .

Heb het zelf al gedaan, hopelijk helpt het.

Reputatie 5
Badge +7
OK Jan, bedankt. Bericht is verzonden. Niet geschoten is altijd mis.

Ja, KPN dit kunnen jullie toch wel even oplossen met FOXTV. Voor jullie trouwe klanten.

Reputatie 5
Badge +7
Ik kreeg vandaag dit antwoord per mail van FOX.

Hi Alfons,

Bedankt voor je bericht en de lobby op het forum. Van onze kant zijn wij ook bezig om de zender in HD door te geven.

vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxxx
Channel Manager FOX

Reputatie 7
Badge +13
Toch jammer, geen reactie van KPN.

En geen FOX HD dit weekend.

Wel erg jammer.

Reputatie 7
Badge +11
Beste Joop,

We hadden dit wel uitgezet en verontschuldiging dat ik het antwoord laat heb gekregen en nu post.

Er is aangegeven dat op dit moment Fox niet in HD verkrijgbaar is. Ik weet dat het niet het nieuws is wat je graag wil horen maar we hebben duidelijk aangegeven dat er meerdere verzoeken zijn geweest aangaande HD op Fox en hopelijk zal het in de toekomst alsnog realiteit worden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +13
Beste Cornelis, hartelijk dank voor je reactie.

Wat ik niet begrijp, is dat ik overal ziet dat hier heel veel interesse voor is.

Het HD aanbod is zo wie zo aan de karige kant bij KPN.

Dit is toch 1 van de manieren om klanten te krijgen.

Zowel FOX als FOX life in HD is heel veel vraag naar.

Ook BBC2 HD en de Duitse zenders in HD is heel veel vraag naar.

En natuurlijk de hogere HD stream en de HD zenders op 1, 2 etc.

Ook deze zie ik regelmatig, en niet alleen van mij.

Maar maak je niet bezorgt, ik blijf gewoon KPN klant met Alles in 1 standaard Glasveel met het pluspakket en HD pakket erbij.

Reputatie 7
Badge +16
Ik vind eiegnlijk dat KPN het HD aanbod wel goed op orde heeft in het basispakket.

Maar FOX-HD ontbreekt nog wel ja.

Reputatie 7
FOX, dat is toch die Amerikaanse zender die gedomineerd wordt door de Tea party, de ultrarechtse vleugel van de Amerkikaanse Republikeinen? Waar ze regelmatig Nederland zwart maken vanwege het abortus/drugs/euthanasie beleid, maar waar ze helemaal leip worden van zo wreed mogelijke doodstraf, (veel) eigen wapenbezit, rassenhaat, etc.; waarbij vergeleken Wilders een links groentje is. Die zender die er volgens goed Amerikaans gebruik geen been in ziet om Nederland welliswaar af te schilderen als een volstrekt verwerpelijk land maar er vervolgens wel veel geld aan te verdienen met voeltbal e.d. En wij Nederlanders trappen er ook nog in (jullie dan, want alle FOX-kanalen zijn bij mij uit de zenderlijst verwijderd).

Reageer