Beantwoord

Kabel 12V DC defect, nieuwe bestellen

  • 18 March 2019
  • 11 reacties
  • 1126 keer bekeken

Badge
Ik denk dat de kabel 12V DC defect is. De steker heeft een geel randje bij het uiteinde. De kabel moet achterin het modem geplaatst worden en dan met de stekker in het stopcontact. Op de stekker zit een lampje dat normaal gesproken groen moet branden. Deze doet nu niets. Kan ik een nieuwe kabel bestellen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 19 March 2019, 12:06

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @tinekeb, Welkom op het forum. Je geeft aan dat het over de adapter van je modem gaat. Het modem is de Experiabox. Als de adapter van de Experiabox kapot is dan heb je ook geen internet meer. Welke Experiabox versie heb je in gebruik? Dan zorg ik ervoor dat je z.s.m. een nieuwe adapter in huis hebt. Als je nog wel internet hebt, dan neem ik aan dat je de tv-ontvanger bedoelde. Ook dan hoor ik graag welke versie je in gebruik hebt, zodat ik de juiste adapter kan sturen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Badge
Ik heb foto's van de achterkant van het kastje, de kabel en gegevens van het kastje in de mail gezet. Ik kon ze namelijk niet in dit tekstvak plaatsen. Volgens mij is dus de kabel stuk die ik op de foto gezet heb.
Het kastje werkt goed, omdat ik hem heb omgeruild met het kastje beneden.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Tineke B
ik ben bang dat je e-mail niet aangekomen is zou je het nog eens willen proberen hier?
Als je een bericht schrijft dan staat onderaan een fototoestelletje wat je kunt aanklikken en dan kun je een foto plaatsen.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Tineke B, Naar welk e-mailadres heb je de mail verzonden? Zoals huistijger aangeeft kun je de foto's ook in dit topic plaatsen 🙂 Ik zie je reactie graag tegemoet! 😃
Badge

Badge
Het is gelukt om de 3 foto's toe te voegen. Ik hoop dat dit nu duidelijkheid verschaft. Deze kabel gaat dus achterin het kastje, naast de aansluiting met het mintgroene randje.
Tineke
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Tineke B, Het is mij helemaal duidelijk @Tineke B. Bedankt voor de toelichting en de foto's. Er komt een nieuwe jouw kant op.
Badge
Heel fijn! Dank je wel!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Tineke B, Heb je de adapter inmiddels ontvangen?
Badge
Ik heb de kabel ontvangen en de tv werkt weer! Alles in orde! Bedankt Marina
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @Tineke B! 😃 Fijn om te lezen dat de tv weer werkt. Mocht je in de toekomst weer een vraag hebben, dan zien we je graag weer verschijnen op het forum. 🙂

Reageer