Beantwoord

Kan abonnementsnummer/pincode ITV niet vinden.

• 12 maart 2015
  • 2 reacties
  • 2493 keer bekeken

Op 27 januari heb ik een Alles-in-1 Instap abonnement via het glasvezelnetwerk besteld.

Via MijnKPN kon ik in de gaten houden wanneer alles afgerond zou zijn. Afgelopen dinsdag stond er: "Voortgang van de bestelling: 100%".

Vanaf 10 maart werkte wel mijn internet maar de rest nog niet. Toen ik de tv ontvanger had aangesloten vroeg deze om mijn abonneenummer en pincode. Deze zou in het contract staan terwijl in mijn contract staat, dat deze te vinden zijn in MijnKPN. Hier kan ik ze echter niet vinden. Ook via de tool krijg ik het advies om in MijnKPN te kijken.

De vaste telefoon heeft wel een kiestoon, maar bellen en gebeld worden werkt niet.

Kortom doe ik iets verkeerd, wanneer werkt alles wel en is het mogelijk mij mijn abonneenummer en pincode voor ITV te verstrekken?

Bij "Mijn producten" staat "Het laden van deze module is niet gelukt" dus iets klopt er niet.

Met vriendelijke groet,

David

icon

Beste antwoord door Davidvh 13 maart 2015, 08:19

En opeens het werkt allemaal. Na diverse vruchteloze pogingen heb ik de Experiabox gisteravond opnieuw gereset en plotseling sprong het lampje "voice" aan.

Toen ik in MijnKPN keek konden ook mijn producten geladen worden en werden mijn abonnementsnummer en pincode zichtbaar.

Toen ik deze invoerde in het ITV kastje werkte dit ook.

Een goede tip dus om als niets werkt de Experiabox te resetten.

Bekijk origineel

2 reacties

En opeens het werkt allemaal. Na diverse vruchteloze pogingen heb ik de Experiabox gisteravond opnieuw gereset en plotseling sprong het lampje "voice" aan.

Toen ik in MijnKPN keek konden ook mijn producten geladen worden en werden mijn abonnementsnummer en pincode zichtbaar.

Toen ik deze invoerde in het ITV kastje werkte dit ook.

Een goede tip dus om als niets werkt de Experiabox te resetten.

Reputatie 7
Badge +24
Beste Davidvh, 

Welkom op het KPN Forum! Ik lees in je tweede bericht dat het inmiddels weer werkt, erg fijn! Mocht er in de toekomst iets zijn, spreek ons gerust aan. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer