Beantwoord

Kan geblokkeerde zenders niet deblokkeren

  • 22 October 2021
  • 5 reacties
  • 627 keer bekeken

Goedemorgen beste forum leden.

Er staan 4 erotische zenders standaard in de blokkeer lijst en ik krijg ze niet gedeblokkeerd. Niet om het erotische onderwerp, maar ik durf dus nu niet andere zenders te blokkeren, omdat die dan ook misschien niet meer gedeblokkeerd kunnen worden. Ik heb van alles geprobeerd met kinderslot en ook met de zenderlijsten en uiteraard met het gedeelte Zenders verbergen. Wie o wie heeft raad. Alvast bedankt.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door RBxx 22 October 2021, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Kwelgeest 

Er komen inderdaad meer klachten hierover.

In een ander topic doet een medewerker van KPN iTV de volgende suggestie.

mijn collega’s hebben een mogelijke work-around gevonden voor bepaalde gevallen waarin kanalen verbergen niet werkt.

En dat is om een reminder aan te maken. Dit gebruikt dezelfde achterliggende systemen en dat stelt dan blijkbaar wat data op een bepaalde manier in dat verborgen kanalen wel werken.

Maak dus een herinnering aan in de tv-gids voor een komend programma.
Hopelijk werkt deze work-around ook voor jou en kan je daarna weer zenders (de)blokkeren.
Succes!!

@RBxx 

Bedankt voor de snelle reactie.

Het werkt.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Kwelgeest , goed om te horen dat het weer werkt.

Reputatie 7
Badge +7

Een prima work-around dus. Maar ik mag toch hopen dat de techneuten het probleem werkelijk gaan tackelen. Want dit moet natuurlijk niet kunnen.

Reputatie 7
Badge +30

Zeker, @Katana321! De collega zegt in hetzelfde bericht ook: 

 

We zijn momenteel met zowel het STB team als met de leverancier van de achterliggende systemen in discussie over de dingen die we gevonden hebben. Dus hopelijk kunnen de achterliggende oorzaken op niet al te langer termijn verholpen worden.

 

Dus hopelijk is het inderdaad snel opgelost.