Beantwoord

Kan geen iTV kijken op laptop in Belgiƫ

  • 12 June 2021
  • 7 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 1

kan geen itv kijken in Belgie, heb wel beeld maar zegt kan video niet afspelen, internet werkt verder goed.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 15 June 2021, 09:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Florac, welkom op ons forum! Ik begrijp dat je in Belgiƫ bent en iTV Online via de laptop probeert te kijken. Dit kan helaas niet. Via de website kan je alleen op jouw eigen netwerk kijken. De iTV app is wƩl in het buitenland (mits binnen de EU) te gebruiken. Op onze website lees je in welke landen de iTV app te gebruiken is.

Zit je in een hotel van een Amerikaans concern? Die gebruiken doorgaans servers in Amerika. Met Amerikaanse IP's.

Ook is het vaak via pubieke wifi-netwerken geblokkeerd.

Reputatie 1

Nee zit niet in hotel maar op camping, had gewoon internet maar geen kpn itv op laptop en tablet,

is nu opgelost gelukkig . Dank voor je reactie.

is nu opgelost gelukkigĀ 

Mag ik vragen hoe het opgelost is? (mogelijk ook voor andere campingbezoekers in Belgiƫ)

Reputatie 1

Geen idee, ineens deed de laptop en tabletĀ het weer en was het goed beeld, Had wel goed internet maar geen itv( lastig als je geen voetbal wil kijken en je man wel).šŸ˜„

Ach, was nou maar thuis gebleven met de goede internetverbinding. :stuck_out_tongue_winking_eye:

(voor mij nog geen kamperen met een miljoen toe)

Reputatie 1

Ach, was nou maar thuis gebleven met de goede internetverbinding. :stuck_out_tongue_winking_eye:

(voor mij nog geen kamperen met een miljoen toe)

Thuis gaan de meeste mensen dood.šŸ˜