Beantwoord

Kan geen itvonline kijken

• 25 juni 2013
  • 13 reacties
  • 6435 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds vandaag kan ik geen itvonline meer kijken . ik krijd de melding dat ik niet in het thuisnetwerk zit , terwijl dat wel degelijk zo is ..

Weet iemand de oplossing ?

icon

Beste antwoord door JB__ 3 juli 2013, 13:46

Hallo Picardo,

Ik heb je privébericht ontvangen, fijn om te horen dat alles inmiddels weer werkt.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Met vriendelijke groet,

Jessica

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Picardo,

Betreft dit een laptop/pc of een tablet/smartphone? Zou je het apparaat ook opnieuw op willen starten? Indien je de app gebruikt, zou je deze willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Eventueel kan uitloggen en weer inloggen met je abonneenummer en pincode het probleem ook oplossen. Mocht dit het niet oplossen, dan hoor ik het uiteraard graag van je.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reputatie 1
Badge
Het is op mijn laptop en tablet .. Inloggen / opnieuw instaleren heeft geen zin ...

OP beide doen ze het ineens niet meer .

Reputatie 1
Badge
Wat kan het problem zijn Jessica ?

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Picardo,

Zou je mij in een privébericht je postcode, huisnummer en de contractnaam willen sturen? Dan ga ik je ITVonline profiel updaten. Wanneer het nergens meer werkt biedt dit vaak de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jessica

krijg jij ook toevallig F12 op je ontvanger te staan???

dat krijg ik tenminste.

Als dat zo is hebben wij het zelfde probleem

Reputatie 1
Badge
nee

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Picardo,

Ik heb je privébericht ontvangen, fijn om te horen dat alles inmiddels weer werkt.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Met vriendelijke groet,

Jessica

Om itvonline te zien heb je bij het opstarten hiervan Microsoft Silverlight nodig.

Ik heb PC met Windows 7 - 64 bits.

Nu krijg ik een bericht door van Sikverlight dat dit programma NIET op mijn PC kan worden geïnstaleerd. Kan dus GEEN TV op mijn PC ontvangen.

Is dit inderdaad juist?

Graag uw antwoord.

M.vr.gr.  Steenbok32

Hallo, het inloggen op de itvonline site gaat automatisch bij mij, maar ik kan geen zender kijken, het laad telkens dat blauwe startscherm als ik een zender kies en meer niet! 

Wij hebben al onze pakketten al geactiveerd.

Alvast bedankt voor een reactie.

Reputatie 7
@elwardn: welke versie van IE gebruik je? Ik krijg de melding die jij hebt ook in IE11 (in Windows 8.1) maar alleen als de beveiligde modus (Tools > Internet Options > Security > Beveiligde modus aanzetten) aanstaat. Als ik dat uitzet (IE opnieuw starten) kan ik iTVOnline gewoon kijken. Overigens kijk ik zo weinig op die manier dat ik de beveiligde modus standaard aan laat staan. En het werkt in Windows 8(.1) alleen in bureaubladmodus.

Hallo, het inloggen op de itvonline site gaat automatisch bij mij, maar ik kan geen zender kijken, het laad telkens dat blauwe startscherm als ik een zender kies en meer niet! 

Wij hebben al onze pakketten al geactiveerd.

Is er iemand die een oplossing weet?

Reputatie 7
Inmiddels zie ik dat je de beveiligde modus (zie mijn reactie hierboven) niet meer hoeft uit te schakelen. Desktopmodus blijft onverminderd nodig, naar ik heb begrepen omdat in moderne modus de Sliverlight plugin van IE niet werkt. En iTVOnline werkt via Silverlight.

Reageer