Beantwoord

Kan geen Netflix kijken met Motorola 1853

• 18 juni 2016
  • 8 reacties
  • 764 keer bekeken

ik heb een tv ontvanger motorola 1853. kan hier geen netflix mee kijken

* Admin: post afgesplitst naar eigen topic in juiste categorie + titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Paul_ 18 juni 2016, 15:16

Welkom op het forum

Dat klopt inderdaad. Op de motorola 1853 kan je geen Netflix gebruiken. Op deze pagina kan je een tv-ontvanger omruilen naar een geschikte versie indien je nog geen hebt.

We ruilen maximaal 1 tv-ontvanger om. Je kunt je 2de tv-ontvanger dus niet omruilen. Deze tv-ontvangers maken we binnen enkele maanden geschikt voor Netflix. Hier hoef je zelf dus niets voor te doen.

Als je vragen hebt hoor ik het graag!

Edit: ik had jouw reactie nog niet gezien  :)

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Beste . Je kunt, als je géén geschikte tv ontvanger en/of Experiabox hebt, er één ruilen via onderstaande link. Je krijgt er dan een Arris of Arcadyan voor. En evt. een andere Experiabox als je geen v8,v9 of v10 hebt.

http://www.kpn.com/netflix.

Om Netflix te kunnen kijken dien je je daar wel apart op te abonneren.

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum

Dat klopt inderdaad. Op de motorola 1853 kan je geen Netflix gebruiken. Op deze pagina kan je een tv-ontvanger omruilen naar een geschikte versie indien je nog geen hebt.

We ruilen maximaal 1 tv-ontvanger om. Je kunt je 2de tv-ontvanger dus niet omruilen. Deze tv-ontvangers maken we binnen enkele maanden geschikt voor Netflix. Hier hoef je zelf dus niets voor te doen.

Edit: ik had jouw reactie nog niet gezien  :)

Reputatie 7

Paul_ schreef op 18 jun '16 om 15:16u

Edit: ik had jouw reactie nog niet gezien @PeterG Smiley Vrolijk

Geeft niks, . Beter dubbel beantwoord dan niet ;)

Reputatie 7
Badge +18

Paul_ schreef op 18 jun '16 om 15:16u

Welkom op het forum @JohanHelmaZuidhoek

Edit: ik had jouw reactie nog niet gezien @PeterG Smiley Vrolijk

Toch vind ik het raar als een klant 2 tv ontvangers heeft, bijvoorbeeld de 1853. Dan ruilen jullie er maar 1 om. Beetje vreemd... Niet? :)

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Dennis, wel een goede vraag inderdaad.

De Motorola's worden nog geschikt gemaakt. Nieuwe klanten krijgen geen Motorola meer, maar een Arcadyan of Arris. Die hebben wel al die functie. KPN heeft er in de eerste instantie voor gekozen om voor de bestaande klanten 1 tv-ontvanger (en zo nodig het modem) te wisselen zodat iedereen er wel alvast gebruik van kan maken. En omdat de Motorola's wel geschikt worden voor Netflix komt de optie nog wel. 🙂
Wij hebben 3 motorola 1853 boxen. Sinds 2015 zou er een update komen voor het kijken van o.a. netflix.
We lezen nu pas dat er op de motorola helemaal geen netflix te ontvangen is.
Gek want wij hebben de klantenservice vaak gebeld en niemand die het noemt
Reputatie 2
Dat is nog niet zo heel lang bekend dat het niet lukt. Ik heb een paar weken geleden contact gehad via de chat en mijn 2 motorola's waren binnen no-time omgewisseld.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @JanFidder64, welkom op het forum. Het is in eerste instantie altijd de bedoeling geweest om de oudere ontvangers te updaten, zodat daar Netflix op mogelijk is. Dat bleek ergens toch niet haalbaar en daarom is ervoor gekozen dat de oudere ontvangers omgeruild kunnen worden voor een nieuwere variant. Wanneer heb je de Klantenservice hierover gebeld? Ik denk dat het nu ongeveer 1,5 maand bekend is. Als dat binnen die periode is geweest, dan mijn excuses dat dit niet tegen je gezegd is. Je kunt je ontvangers zelf omwisselen. Lukt het zo?

Reageer