Beantwoord

Kan geen programma informatie laden

  • 1 April 2019
  • 6 reacties
  • 1353 keer bekeken

Reputatie 2
Mijn moeder kijkt vaak KPN iTV via haar tablet naar een eerder uitgezonden programma (dus geen eigen opname), en dan krijgt ze erg vaak de melding kan geen programma informatie laden (400-3000) tijdens het kijken. Heeeeeel vervelend als het dan ook nog een nederlandse advertentiezender (RTL/SBS) betreft. Moet ze weer vanaf het begin starten met die 'heerlijke' advertentieblokken ☹️.
Mijn moeder reboot na het zien van deze melding de tablet, en moet ze steeds opnieuw inloggen.

Is dit een bekend probleem? Kan ze hier iets aan doen ?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 April 2019, 16:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dat lijkt me inderdaad erg irritant om steeds zo onderbroken te worden. Deze specifieke foutcode weet ik ook niet gelijk. Ik ga dat voor je navragen. Kun jij dan nog voor mij de volgende vragen beantwoorden:
  • wat voor tablet heeft je moeder (merk en type), en welke versie van het besturingssysteem staat erop?
  • wat is de versie van de iTV app op de tablet?
  • heeft ze de app al eens verwijderd en dan (na herstarten tablet) hem opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, probeer dat nog even.
Reputatie 2
Dank @Erik_ voor je moeite. Ik zal de app opnieuw installeren, en mijn moeder vragen een test uit te voeren 😉 Ik zal daarna hier een reaktie posten.
Ze heeft een Samsung Galaxy tab 4, en later vandaag zal ze de nieuwste versie van de iTV app hebben.

Laterz..
Reputatie 2
@Erik_ problemen blijven bestaan.
Afspelen stopt regelmatig, wachtwoord invullen en sommige programma's kunnen niet afgespeeld worden.... Ik heb een foto van het niet kunnen afspelen bijgevoegd.



Het 'play' symbool is niet te gebruiken.

De versie van de iTV app is 6.3.0
Reputatie 7
Badge +30
Jammer dat het problematisch blijft. Dank in ieder geval voor het testen en de foto. Bij de Luizenmoeder op de foto zie ik dat het gaat om Terugkijken. Niet alles is terug te kijken via iTV Online, maar NPO programma's en die van de Nederlandse commerciële zenders zou geen probleem moeten zijn. Ik ga nog even verder navraag doen. Zou je dan ook jouw forumprofiel willen aanvullen met postcode en huisnummer van je moeder? Dan kan ik, als het nodig is een technische melding aanmaken. Vul dan ook even, bij klantnummer mobiel, een contactnummer in. Dat mag het nummer van je moeder zijn, maar als je denkt dat het handiger is dat we met jou communiceren, vul dan je eigen nummer in.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb inmiddels meer informatie binnengekregen. Wat we zien is dat er een bug in de huidige versie van de app zit (6.3.0) die ervoor zorgt dat de 400-3000 foutmelding optreedt. En ook zorgt deze ervoor dat je op de achtergrond wordt uitgelogd, waardoor je dan dus weer opnieuw moet inloggen. Het goede nieuws is dat deze bug in de volgende versie van de app is opgelost, maar het testen van die versie is nog niet afgerond. Dus wat betreft foutmelding en steeds inloggen is het op dit moment een kwestie van afwachten.

Het niet kunnen afspelen van Terugkijken-items heeft hier niet direct mee te maken. Specifiek voor de Luizenmoeder hebben we gekeken en zien we hier ook dat dit exemplaar (de herhaling van 22:00) niet af te spelen is. Daar gaan ze even naar kijken. Kun je jouw moeder ondertussen laten testen of ze wel de originele aflevering kan terugkijken? Deze was afgelopen zondag om 20:25.
Dat lijkt me inderdaad erg irritant om steeds zo onderbroken te worden. Deze specifieke foutcode weet ik ook niet gelijk. Ik ga dat voor je navragen. Kun jij dan nog voor mij de volgende vragen beantwoorden:
  • wat voor tablet heeft je moeder (google street view), en welke versie van het besturingssysteem staat erop?
  • wat is de versie van de iTV app op de tablet?
  • heeft ze de app al eens verwijderd en dan (na herstarten tablet) hem opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, probeer dat nog even.


Beste @Erik_
Vriendelijk dank voor deze informatie