Kan geen serie kijken in de itv app

  • 19 January 2020
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Beste KPN, sinds vandaag kan ik via de KPN iTV Greys anatomy afleveringen niet op mijn telefoon kijken. Zodra het opgestart wordt, wordt de app afgesloten. Op de tv kan het wel bekeken worden. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload en m’n telefoon aan en uit gezet. Dit heeft niet geholpen. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat ik kan doen? Groet Marjon

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Dat zou dan wel eens een bug kunnen zijn in de eergisteren uitgerolde versie van de iTV app kunnen zijn.

Welke aflevering wil je bekijken?

 

Overigens kan ik ook geen enkele serie meer kijken via de nieuwe versie van de iTV app. Ook meerdere films zijn niet meer te kijken. Het resultaat is dan...

Dit is overigens niet bij alle films het geval.

Ik hoop dat op korte termijn iemand van KPN dit topic op zal pakken.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Greys anatomy KPN iTV storing, welkom! Ik ben benieuwd of je deze storing nog steeds ervaart, want er was een kortstondige storing met de VOD items, die inmiddels is opgelost. Zou jij ook willen kijken wjb? Als er toch een bug zou zijn, dan had ik inmiddels iets meer meldingen verwacht namelijk (of ik zie ze over het hoofd).

Reputatie 7

Zou jij ook willen kijken wjb? 

Ik kan inderdaad weer series belijken dus het probleem lijkt verholpen te zijn.

Reputatie 7
Badge +25

Zou jij ook willen kijken wjb? 

Ik kan inderdaad weer series belijken dus het probleem lijkt verholpen te zijn.

Fijn! Bedankt voor het testen. :v_tone3: