Beantwoord

Kan ik een compliment maken?

  • 14 January 2019
  • 14 reacties
  • 870 keer bekeken

Beste KPN,

Ik wil alleen maar vragen of ik jullie - en met name de servicedeskmedewerker die me zojuist heeft geholpen - een compliment maken? Super!! Deze persoon verdient een beloning! Zoek svp mijn gegevens op (wil ik nog wel even doorgeven, maar niet op dit forum) en kijk aub even wie mij zojuist hielp. Hij was geduldig, correct, dacht mee en vooral door, kwam met goed advies en een oplossing voor de toekomst. Telefoon werd binnen 1 keer overgaan al opgenomen. KPN, ik doe ik nooit, maar nu kan ik het niet laten: Complimenten!! Top service.

Oh, een tip! Zorg ervoor dat het geven van een compliment ook mogelijk wordt via jullie kanalen. Ik kon alleen een vraag stellen of een klacht indienen ;-)

Groet van een blije en tevreden klant!

Frank vd B.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 January 2019, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi Frank! Als ik de logs er bij pak zie ik dat jij gisteren met R. hebt gesproken :-)
Heel fijn dat je de tijd neemt om via deze weg je waardering uit te spreken en ik heb je complimenten één op één naar hem doorgestuurd! Dit waarderen we zeer!
Reputatie 7
Badge +16
Dankjewel voor deze mooie melding @Frank vd B. !
Vanmiddag binnen 5 minuten geholpen m.b.t. storing interactieve tv en met succes door zekere Fion helpdesk KPN.
Complimenten voor vriendelijke afhandeling en snelle oplossing ondanks landelijke storing plus hittegolf. Top hoor!

Beste KPN,

Ik neem voorbeeld aan het bericht wat de heer Frank vd B. geschreven heeft.

Ik zou graag ook een compliment willen geven aan de desbetreffende medewerker die mij heeft geholpen. Afgelopen vrijdag (24e) heeft zij mij terug gebeld mbt het helpen van diverse zaken omtrent een abonnement. Haar naam heeft zij doorgegeven alleen ik weet nu niet of het inderdaad bij de juiste persoon terecht komt. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Groet,

YP

Hoi @YP_93 : Fijn dat je zo goed geholpen bent!  Met wat geluk vind ik het gespreksmoment wel terug in onze systemen en kan ik haar een mailtje sturen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Beste kpn,

Graag wil ik hiermee een compliment geven aan één van uw servicemedewerker aan de telefoon.Deze meneer gaf aan al 17 jaar voor de KPN te werken en verleende mij een zeer goede manier van hulp bij mijn verhuizing.Hij luisterde ,bleef vragen stellen en kwam met een zeer goede oplossing.

In deze tijd mag u als bedrijf trots zijn op zo’n medewerker.Ik spreek dan ook graag via deze weg mijn complimenten uit!
 

Zijn naam was Patrick en dus 17 jaar al werkzaam!
 

Met vriendelijke groet,

 

Petra Tap

@Petraplantsoen . Heel fijn dat je de moeite neemt om hier een compliment te geven.

Ik heb Patrick via onze interne mail, jouw berichtje toegestuurd. Dat zal hem ongetwijfeld goed doen.

Hallo,

Graag maak ook ik gebruik van dit forum om een compliment achter te laten.

Freek, coördinator servicecenter, heeft mij super geholpen. 

Na diverse contactmomenten (in de afgelopen 10 jaar) met klantenservice is het Freek WEL gelukt om mijn naamswijziging door te voeren. Aanhouder wint, die taart dik verdiend 💪@Freek. Je bent een topper!

Grts 

Hoi @Savo Ik heb het berichtje even doorgestuurd.  Freek vond het mooi om te lezen. 

Fijn dat je even de tijd hebt genomen om dit compliment te maken. 

Ook ik wil een compliment maken aan KPN als organisatie. Mag ook wel eens. Volwassen, competente en klantgerichte, klantvriendelijke  organisatie. Vandaag met de wifi manager manager aan de slag gegaan en wederom issues weer opgelost.   resetten van mijn wifi steunpunten, modem resetten eerder deze week nieuwe router/modem gestuurd.  Top bedrijf. Bedankt Mvgr Bert Westerhof Deventer

Reputatie 7
Badge +6

Wat een fijne berichten om te lezen 🤗

Een vriendin kreeg een colportage dame van Ziggo aan de deur met de vraag of zij wilde overstappen naar Ziggo.
De vriendin stemde daarmee in, vermoedelijk door de mooie beloftes die werden gedaan.
Binnen twee weken heb ik de overstap in overleg met haar telefonisch geännuleerd.
Dat zou volgens de medewerker van de Ziggo klantenservice geregeld worden.
Nu blijkt dat Ziggo de annulering helemaal niet heeft doorgevoerd.
Gevolg, Kpn heeft haar afgesloten, ze is geen klant meer.
Omdat mijn vriendin nu 2 weken zonder tv en internet zit (wachttijd nieuwe aansluiting), bood Kpn aan om haar meteen een 'direct online' pakket toe te sturen.
Daarmee kan ze Digitenne tv kijken en via een Mifi modem internetten.
Fantastische service !

Complimentje,

wil graag de medewerker van KPN  weet helaas zijn naam niet meer ,die mij vandaag zaterdag 12-11-2022 om 08.30 geholpen heeft met mijn probleem met mijn afstandsbediening, wat hij snel oploste en daarnaast een luisterend oor had over meerdere vervelende contacten afgelopen weken met andere contacten  van KPN . Nogmaals hartelijk bedankt en  het was een fijn begin van het weekend , super had een luisterend oor , wat ik zeer waardeer .

Heel fijn weekend voor hem en jullie allemaal ,

Met vriendelijke Groeten, Erna Eijsbouts ,

Asten  5721 KW 

 

@Eja1155 Ik heb de medewerker gevonden en jouw complimenten doorgestuurd. Dank voor je attente berichtje!Â