Beantwoord

Kan "mijn zenderpakketten" niet openen

• 27 juli 2018
  • 5 reacties
  • 533 keer bekeken

Reputatie 7
Na aanklikken schuift ie direct het hoofdmenu weer in beeld. Al een herstart en softwarereset gedaan. Na de herstart kwam tenminste nog even het draaiende pijltje en daarna "kan niet opgehaald worden". Na softwarereset dus ook dat niet.

Ik neem dus aan dat er een algemene(re) storing mbt "mijn zenderpakketten'' is . . .

UPDATE: Pfff, de warmte. Na nog weer een herstart (1 min uitgezet) werkt 't weer. Wel opvallend: na de herstart gisteren en nu vandaag kwam de ontvanger niet direct uit standby. Kleinigheid.

UPDATE 2
We zijn zo'n 9 uur verder (nu 22:31 op 27 juli) en ik krijg wéér foutmelding op aanklikken "mijn zenderpakktten".

Zucht. Puf.
icon

Beste antwoord door PeterG 30 juli 2018, 14:15

Inmiddels herstart na 2 minuten uit. Zenderpakketten oproepbaar en Duits pakket uit gezet. Kom daar komende weken toch niet aan toe. Toch weer 4 Eurotjes.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hey Peter. Wat naar! Misschien overbodig omdat je weet waar je over praat, maar heb je de Experiabox ook een reset gegeven?
Reputatie 7
Hey Peter. Wat naar! Misschien overbodig omdat je weet waar je over praat, maar heb je de Experiabox ook een reset gegeven?Nee, daar hou ik niet zo van (je hebt dan even niks en heb al eens meegemaakt dat daarmee mijn toenmalige box helemaal niet meer opstartte!

En eerder raar dan naar, Alex ;)

Ach, die pakketten kan je ook bedienen via MijnKPN hoor 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Dat is waar, in Mijn KPN kan het ook. Blijft wel vreemd dat het niet werkt. Ik begrijp dat je niet zomaar een reset wil uitvoeren, Ik zou vanuit hier het serienummer van de tv-ontvanger kunnen verwijderen zodat je de ontvanger opnieuw moet aanmelden met je abonnementsnummer en pincode. Ik weet niet zeker of dit het probleem zal verhelpen maar we kunnen het proberen. Een andere oplossing kan ik niet bedenken, aangezien je de tv-ontvanger zelf al hebt gereset en er geen andere tv-ontvanger in huis is om het op te testen. Als je het voortaan in Mijn KPN wil bestellen vind ik dat ook prima. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Het heeft al eerder weken niet gewerkt. En nu al maanden wel, tot een dag of 2 geleden. Ach, als de vakantie is afgelopen, in september, zal ik weer eens de ontvanger enkele minuten uitzetten. In eerste instantie.
TV kijken kan gewoon met alle functies dus doe nu (heb m'n moeder te logeren die TV ook wel prettig vind) even geen resets en herstarts. Laatste week augustus weer.
Reputatie 7
Inmiddels herstart na 2 minuten uit. Zenderpakketten oproepbaar en Duits pakket uit gezet. Kom daar komende weken toch niet aan toe. Toch weer 4 Eurotjes.

Reageer