Beantwoord

Kan niet inloggen met Netflix account KPN op iPad

  • 26 February 2019
  • 11 reacties
  • 2532 keer bekeken

ik heb voor mijn gezin bij mijn kpn netflix aangeschaft.
ik kan gewoon netflix kijken op de tv alleen mijn kinderen willen ook kunnen kijken op hun ipads
toen ik inlogde op de tv toen moest ik mijn knp gebruikers naam invullen met een code, maar op de ipad werkt dit niet wat zijn de gegevens van mijn netflix account en hoe log ik in?
mvg R. eigeman

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 26 February 2019, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi Remi, Het klopt dat je destijds een code hebt moeten invullen, maar er is toen ook een e-mailadres gekoppeld aan jouw Netflix account. Dit e-mailadres/account kun je ook gebruiken op de iPad en op andere apparaten. Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen door je een e-mail voor het resetten van wachtwoorden te laten sturen. Je kunt ook een tekstbericht ontvangen of je laten bellen als je je telefoonnummer aan je account hebt toegevoegd. Als je bent vergeten met welk e-mailadres of telefoonnummer je je hebt geregistreerd, kun je mogelijk online aanvullende informatie opgeven om je account te herstellen. Dit kan allemaal via deze pagina. Laat je weten of je hiermee hebt kunnen achterhalen waarmee je in logt op Netflix? Als de oplossing hier niet tussen ziet, dan gaan we opzoek naar een andere oplossing.

 

Je kunt het mailadres achterhalen via de ontvanger. Open daar Netflix en kies je profiel. Druk dan op de < knop op de afstandsbediening zodat het zijmenu links opent. Ga onderin dat menu naar ‘Ondersteuning’. Op de pagina die dan opent zie je rechtsboven het e-mailadres dat bij je account hoort. 

 

Reputatie 7
Badge +19
@remi eigeman, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Zelfde probleem als hier boven wordt beschreven, ik krijg geen toegang op mijn KPN Netflix account op andere devices naast de tv. Mijn e-mail adressen worden niet herkend dus een wachtwoord opvragen lukt ook niet. Ik betaal Netflix via mijn KPN factuur.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Netflix, welkom! Jij hebt Netflix geactiveerd via de tv ontvanger en op dat moment een account aangemaakt? Je hebt op dat moment dan ook een mailadres (en wachtwoord) moeten invullen, en dat is het mailadres waar je account aan gekoppeld is. Daar krijg je dan ook, op dat mailadres, een bevestiging van. Als je het wachtwoord niet meer weet, kun je deze hier resetten. Als je het mailadres echt niet meer kunt achterhalen kun je, normaliter, inloggen met je KPN ID op netflix.kpn.com. Alleen die pagina is op het moment offline en het is nog niet duidelijk wanneer deze weer beschikbaar zal zijn. Check dan ook, als je meerdere mailadressen hebt, bij elk van hen of je een mail hebt van/over Netflix. Mocht je er helemaal niet uitkomen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier. Dan ga ik kijken of ik kan achterhalen wat je gebruikersnaam is. 

Hi, dank voor je reactie. Mijn email adressen zijn niet bekend bij Netflix dus resetten werkt niet. Het kan zijn dat via de App/TV er nog een oud email adres gekoppeld was. Ik kan mij namelijk niets herinneren over bevestiging via email. Wil je kijken of je mijn gebruikersnaam op een andere manier kan achterhalen. Anders zeg ik het abonnement via KPN op en sluit ik deze opnieuw af bij Netflix rechtstreeks, dat is misschien nog wel de makkelijkste manier.

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank je. Ik heb hiervoor navraag uitstaan of en hoe we de gebruikersnaam kunnen achterhalen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb hier duidelijkheid over, @Netflix op iPad :)

Je kunt het mailadres achterhalen via de ontvanger. Open daar Netflix en kies je profiel. Druk dan op de < knop op de afstandsbediening zodat het zijmenu links opent. Ga onderin dat menu naar‘Ondersteuning’. Op de pagina die dan opent zie je rechtsboven het e-mailadres dat bij je account hoort. 

Helaas ook daarmee wordt het email adres niet zichtbaar, ik denk dat ik beter netflix via KPN kan opzeggen en dan rechtstreeks opnieuw een abonnement afsluiten. Er lijkt geen email adres aan mijn account te zijn gekoppeld.

Reputatie 7
Badge +30

Er wordt in alle gevallen een mailadres aan je Netflixaccount gekoppeld. Als je op ‘Ondersteuning’ staat in het linkermenu moet je dit bevestigen met OK. Je krijgt dan onderstaande scherm te zien, maar dan met jouw gegevens. Wat zie jij daar staan?

 

Ja je hebt gelijk, ik zie het nu. Het is een oud school email adres van een van mijn kinderen, vandaar. Ik neem contact op met netfix, bedankt voor de support.

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen dat het gelukt is :)