Beantwoord

Kan niet meer casten vanuit app

  • 9 August 2019
  • 6 reacties
  • 232 keer bekeken

Hallo, Ik kan ook van de ene op de andere dag niet meer casten. Er is bij niets veranderd. You tube etc gaat nog steeds. Probleem lijkt mij in de app te zitten. Update en opnieuw installeren heb ik ook al gedaan. Wat is de oplossing??

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door JB22_ 9 August 2019, 20:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Ik denk niet dat de oorzaak in de app gezocht moet worden immers dan zou ook ik dit issue moeten ervaren en dat is niet het geval. Tenzij het inderdaad de chipset van MediaTek is die hier roet in het eten gooit. Wat is het merk en type van het apparaat waarmee je wilt casten?
Ik cast met zowel iPhone x als met een iPad 3.
toeval is wel dat bin alle 2 het probleem op hetzelfde moment is ontstaan. In de middag nog kunnen kasten en in de avond niet meer.
ik heb Wat bedoel wordt met de chipset van Mediatek.

ik zie dat dit probleem zich in 2017 ook al voorgedaan heeft en toen ook geen antwoord van KPN.
Reputatie 7
Oke, de iOS versie van de iTV app dus...
Daar heb ik geen ervaring mee.
Je kunt de opmerking over de MediaTek chipset vergeten.
Reputatie 7
De castfunctie in de iOS app werkt gewoon,..
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Toon65, goed dat je je hier meldt. Ik heb het ook met mijn iPhone getest en bij mij werkt het casten ook wel gewoon.

Wat ervaar je precies zodra je probeert te casten? Krijg je een foutmelding? Zwart beeld? Of zie je bijvoorbeeld de optie niet eens in de app?

Welke Chromecast heb je precies?

Heb je alle betrokken apparaten al een keertje herstart, en gecheckt of er wellicht updates mogelijk zijn?
Reputatie 7
Badge +25
We hebben niets meer van je gehoord @Toon65 dus ga ik ervan uit dat je ook weer kan casten. Anders weet je ons te vinden!