Kan ook via itvonline niet langer dan 3 dagen vooruit opnemen.

• 23 juni 2013
  • 7 reacties
  • 5144 keer bekeken

Probeer via itvonline vooruit op te nemen maar ook daar lukt het niet verder van 3 dagen omdat de programmagegevens ontbreken. Suggesties?

7 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo,

Het opnemen kan via ITVonline inderdaad ook 3 dagen vooruit. Daar zijn helaas geen andere opties voor om opnames verder dan die 3 dagen in te plannen. Zowel de reguliere ITV als ITVonline maken gebruik van dezelfde electronische programma gids, dus er zullen ook dezelfde programma's in voor komen.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Je zou eventueel met de ITVonline app als je ergens WIFI bereik heb, de programma's kunnen opnemen op een later tijdstip.

Badge
en kun je ook geen reperterende opnames inplannen? Dus iedere week hetzelfde programma?

Nee. Je moet opnemen via de gids en die gaat niet verder dan 3 dagen.

Groot manco in de kpn-apparatuur. Mijn oude dvd-recorder kon het wel en ook handmatig opnemen.

Reputatie 7
Badge +16
Waarom kan ik thuis een week vooruit programmeren via itvonline (bv. de Belgische zenders) maar ergens anders niet? Dit heeft toch niks met rechten te maken?

Wanneer rolt KPN de mogelijkheid om repeterend en handmatig te kunnen programmeren eens uit? We wachten hier al erg lang op. Toen ik nog met de harde schijf opnam was dit wel mogelijk.

Reputatie 7
Dat vragen we met z'n allen al zo lang maar dat gaat niet meer gebeuren vrees ik. KPN zegt steeds dat er geen vraag naar is en dat ze het probleem dus niet herkennen. Ik heb dat al enkele keren mogen vernemen van de KS.

Oospronkelijk kon het ook niet op de ontvangers met harde schijf maar daar is tenslotte een firmware update voor gekomen. Toen ben ik overgestapt op het Opnemen-pakket en daarmee was herhaald en handmatig opnemen weer weg helaas. En er is geen weg terug.

Dat is nu al zo'n twee jaar zo en daar zullen we mee moeten leven, het is niet anders :(

Reputatie 3
Badge +1
Ondanks dat het nu al 3 jaar gevraagd wordt toch maar weer eens een schopje geven dit onderwerp.

Ik zie net een voorstukje van een film die zondag komt (over 3 dagen, het is nu donderdag), maar de EPG gaat maar tot zaterdag middernacht. Dit is trouwens lang niet de eerste keer dat ik dit tegenkom, maar ik vond het nu irritant genoeg om er een berichtje over te plaatsen.

Dus, KPN - zorg AUB voor een EPG die minstens een week vooruitgaat!

Reageer