Beantwoord

Kan op laptops geen iTV Online kijken

  • 31 May 2019
  • 12 reacties
  • 559 keer bekeken

Sinds kort ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN, maar ik ervaar dit probleem ook. Zo te zien is dit probleem niet nieuw, wordt het nog wel opgelost? gr

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 June 2019, 21:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Lima, welkom! We hebben een eigen topic voor je bericht aangemaakt omdat het probleem dat speelde in het topic waar je reageerde al enige tijd opgelost is. Daarom ga ik samen met jou kijken wat er aan de hand is. Ik begrijp dat je een foutmelding krijgt dat KPN ID tijdelijk niet beschikbaar is in de interactieve tv app, klopt dat? Of krijg je deze melding ergens anders? Kun je wel los met je KPN ID inloggen op de MijnKPN?


Krijg je deze foutmelding op één apparaat of meerdere? En om welke apparaat/apparaten gaat het (merk en type) dan?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Lima. Ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog.
Ik was even weg, maar nee mijn probleem is niet opgelost. Ik kan gewoon inloggen op Mijn KPN maar online tv kijken lukt niet.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom terug, Lima 🙂 Dank voor je reactie. Kun je op iTV Online wel inloggen met je iTV abonnementsnummer en pincode? Gaat het verder om de iTV app (zo ja, wat voor apparaat) of om de iTV website (zo ja, welke browser)?
Ik kan op mijn vaste computer online tv kijken. Deze heeft dezelfde internetverbinding als mijn tv. Ik kan echter op mijn laptops, zowel Apple als Android, geen online tv kijken. Hier krijg ik de melding dat het niet beschikbaar is. Hoe los ik dit op?
Reputatie 7
Badge +30
Nog even ter controle, die computer zit met een kabel verbonden met de Experia Box? Zo ja, dan heb ik een vermoeden wat er aan de hand is. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik dit controleren.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, @Lima123! Is het probleem opgelost? Zo niet, beantwoord mijn laatste vraag hierboven en vul je profiel in 🙂
Ik vrees dat het niet helemaal duidelijk is wat het probleem is. Ik kan thuis op mijn vaste computer online tv kijken, maar deze computer maakt gebruik van hetzelfde modum als mijn tv. Het werkt echter niet op mijn laptop. Als ik ergens anders ben kan ik met mijn laptop geen online tv kijken. Naar mijn idee zou ik overal online moeten kunnen inloggen. Thuis heb ik geen online tv nodig want daar heb ik mijn gewone tv staan. Wat moet ik doen om elders online tv te kunnen kijken? Het werkt zowel op mijn android laptop als op mijn apple laptop niet.
Reputatie 7
Begrijp ik het goed dat je de iTV app niet kunt gebruiken op een Chromebook en op een iMac?
Welke browsers gebruik je op de apparaten. Waarschijnlijk Chrome op de Chromebook en Safari op de iMac.
Op mijn Windows 10 machines is het prima mogelijk om buitenshuis iTV te kijken. Het zal toch niet zo zijn dat KPN dit alleen voor Windows mogelijk gemaakt heeft. 😖
Reputatie 7
Badge +30
Wat ik vermoed is dat er een interne koppeling niet goed staat. Waardoor je wel gebruik kunt maken van interactieve tv online op een computer die met een kabel met jouw internet verbonden is. Maar dat bij een apparaat dat niet via de kabel gaat ons systeem het niet goed herkent. Krijg je ook een foutmelding te zien op de laptops? Specifiek een over niet verbonden zijn met je thuisnetwerk? Zo ja, dan is dit een snel op te lossen administratief iets.

Zo niet, dan moeten we verder kijken. In dat geval is de vraag die wjb stelt over welke browsers je gebruikt belangrijk.
Is je probleem al opgelost?
Ik kon op mijn Mac Book pro ook geen live tv kijken van KPN.
het kan wel via de internetbrowser
https://www.itvonline.nl/ heb ik sinds kort ontdekt en het werkt.
Ik kan op mijn laptop ook geen tv kijken. Het inlog scherm blijft zeggen dat er iets is misgegaan en dat ik het nogmaals moet proberen. Ik heb dat inmiddels ongeveer 86 keer gedaan, raak enigszins gefrustreerd, probleem blijft bestaan. Als ik het probeer via itvonline word ik omgeleid en kom ik weer terecht op interactieve.nl. HELP! heb t geprobeerd met diverse browsers (chrome, safari, firefox)
Op de site van kpn is er weinig informatie: er wordt slechts gevraagd of ik wel het juiste abonnement heb en of ik wel de juiste browser gebruik. kan beide vragen met ja beantwoorden. Iemand die een oplossing weet? wellicht een medewerker van KPN???