Beantwoord

Kan oude opnames niet wissen

• 16 november 2015
  • 9 reacties
  • 328 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Het valt me op dat ik regelmatig oude opnames niet kan verwijderen. Vooral bij series is dit het geval. Ik krijg dan de melding dat mijn systeem het "bestand"niet meer kan vinden. Enig idee wat hier mis gaat?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 17 november 2015, 15:25

Goedemiddag Edwin, 

Wat lastig dat het niet lukt om de opnames te wissen. Dit is iets wat hoogstwaarschijnlijk iets wat niet in de ontvanger zelf zit, maar in het netwerk waardoor het niet lukt om je opnames te wissen. Opnieuw opstarten/de stroom eraf halen wil in vele gevallen helpen en ik hoop bij jou ook. Helaas kan ik je hiervoor op afstand geen oplossing bieden. 

Je hebt inderdaad een oude ontvanger, als je wilt, dan kan ik die voor je  omwisselen. Dan ontvang je een snellere ervoor terug, maar het gaat het probleem met het wissen van de opnames niet verhelpen. Ik stuur je zo een privébericht toe met de vraag om gegevens. Als je die wilt beantwoorden, dan zorg ik dat er een nieuwe ontvanger naar een ophaalpunt toe. Hier kan de contractant de oude ontvanger inleveren en de nieuwe ophalen. 

Met groet, 

Cindy

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Betreft het hier nog een Motorola VIP 1963 ?

Reputatie 4
Badge +1
Klopt.

Reputatie 7
Dan zullen het nog opnamen zijn die op de interne HDD staan. Die zijn niet meer benaderbaar en dus ook niet meer verwijderbaar. Ze hebben echter geen invloed op het opnamepercentage. Dat rekent alleen de opnamen die nu "in the cloud" staan.

Betreft het opnamen in the cloud, dan gewoon even de ontvanger 30 seconden van de stroom. Na herstart zijn de opnamen weer gesynchroniseerd met de opnameserver en dus klopt de lijst weer. De zichtbare kunnen dan gewist, de niet meer zichtbare waren dus al gewist, maar niet uit het geheugen van je apparaat.

Kunnen ze na deze handeling nog niet gewist dan betreft het dus oude HDD opnamen. Volgens mij wordt de HDD inmiddels al een jaar niet meer gebruikt voor opnamen. Alleen nog voor het live geheugen (voor live pauze).

Reputatie 4
Badge +1
Even rechtzetten, het is de 1903, die kleine zonder harddisk en de opnames zijn enkele weken oud.

Reputatie 7
Al even de stroom eraf gehad?

de 1903 is technisch vrijwel gelijk aan de 63. En ook een nogal bejaard model. De 03 heeft idd geen HDD. Maar is wel vrij fors. Huidige modellen zijn net iets groter dan een autoradio.

De 03 heeft echter niet de mogelijkheid tot live pauzeren. Klopt dat?

Reputatie 4
Badge +1
Het is inderdad geen van beide. Het is een 1853, ook een verouderd model helaas.

Reputatie 7
Maar minder verouderd dan de 63 en de 03.

Lukt het wissen van opnamen na stroomonderbreking? (schakelaar o.d. achterkant)

Reputatie 4
Badge +1
Ga het vanavond proberen, maar ik denk het niet. De stroom ligt er namelijk af en toe al af.

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Edwin, 

Wat lastig dat het niet lukt om de opnames te wissen. Dit is iets wat hoogstwaarschijnlijk iets wat niet in de ontvanger zelf zit, maar in het netwerk waardoor het niet lukt om je opnames te wissen. Opnieuw opstarten/de stroom eraf halen wil in vele gevallen helpen en ik hoop bij jou ook. Helaas kan ik je hiervoor op afstand geen oplossing bieden. 

Je hebt inderdaad een oude ontvanger, als je wilt, dan kan ik die voor je  omwisselen. Dan ontvang je een snellere ervoor terug, maar het gaat het probleem met het wissen van de opnames niet verhelpen. Ik stuur je zo een privébericht toe met de vraag om gegevens. Als je die wilt beantwoorden, dan zorg ik dat er een nieuwe ontvanger naar een ophaalpunt toe. Hier kan de contractant de oude ontvanger inleveren en de nieuwe ophalen. 

Met groet, 

Cindy

Reageer