Vraag

Kan pagina niet laden op iTV app

  • 1 October 2021
  • 13 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik heb dit gemiddeld ook twee keer per maand. Het enige wat dan helpt is de stekker vd tv er even uit en dan is het gefixed. Deze tv zit, net als mijn samsung tv boven, bedraad op de xperiabox aangesloten, maar boven heb iknog nooit dit issue gehad. Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Ruby_rri Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je 2 keer per maand deze melding hebt. Weet je toevallig of dit na een update van de televisie of wellicht de app gebeurt? Of is dit willekeurig? 

Geen flauw idee…. Boven heb ik ook de ikpn app op de tv, maar daar heb ik er geen last van….

Reputatie 7
Badge +15

@Ruby_rri Meestal duidt deze melding er op dat of de netwerkverbinding even weg is (geweest). Of dat de software niet up-to-date is. 

2 keer per maand vind ik ook wel erg vaak voor een software update. Je geeft aan dat beide tv's bekabeld aangesloten zijn. Zit hier nog iets tussen? Bijvoorbeeld een switch of een Draadloze verbinding set

Nee, er zit fysiek niks tussen. Uiteraard heb ik wel wifi punten van kpn in huis maar daar is de tv niet mee geconnect.

En op dat moment doen al mijn andere apps het wel, zoals netflix youtube etc etc

Reputatie 7
Badge +15

@Ruby_rri Helder, het is wel bijzonder dat je de melding op de ene tv wel krijgt en op de andere tv niet. 

Heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

Tv uit en weer aanwerkt danniet. Het enige wat dan helpt is de stekker er even uit.

maar ik zal de kpn app eens opnieuw installeren. De helpdesk van Samsung adviseerde “fabrieksinstellingen”, maar dan ben ik al mijn apps en settings kwijt dus daar voel ik weinig voor.

Gisteren de app er opnieuw opgezeten vandaag  weer 😏 deze melding

Tv aan/uit lost niks op; sterker eruit en hij doet het weer…..

Reputatie 7
Badge +15

@Ruby_rri Bedankt voor het testen. 

Zijn zowel de tv boven als de andere tv van hetzelfde type? En is ook de software van deze tv up-to-date?

Mocht dat inderdaad het geval zijn, wat is dan het type van de tv die niet werkt? Dan kan ik dit doorgeven aan de ontwikkelaars van de app

Software is up to date……boven is een samsung van 5 jr oud. Beneden een nieuwe tv en juist die geeft problemen

Beidezijn rechtstreeks bedraad aangesloten op de experia 10A

Reputatie 7
Badge +15

@Ruby_rri Deze foutcode en situatie hebben mijn collega's nog niet kunnen reproduceren, wel lijkt er dus een relatie te zijn tussen het (kort) verbreken van de verbinding en deze foutcode.

Ik heb het typenummer doorgegeven aan mijn collega's, mochten er meerdere gelijke situaties binnenkomen dan kunnen zij proberen deze situatie na te bootsen. 

Wat je nog zou kunnen proberen is om de tv's eens om te ruilen, om te kijken of de foutcode meeverhuist. Maar ik kan mij voorstellen dat dit erg veel werk en moeite kan zijn. 

Voor nu kan ik voor deze situatie helaas nog geen passende oplossing bieden. 

 

Dit is al bijna een jaar een bekend probleem hier op het forum, en zie vele identieke gevallen voorbij komen, incl fotos van dezelfde foutmelding. Dus u maakt mij niets wijs.vind het wel schrikbarend dat jullie steeds hetzelfde antwoord aan klanten geven: dat het wordt doorgegeven aan jullie collegas….

Lijkt erop dat klanten al maanden aan het lijntje worden en zie helaasnog steeds geen oplossing voorbij komen😏

Ik wacht het nog even af, maar prettig is dit niet.