Beantwoord

Kan pincode nergens vinden

  • 1 March 2019
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik kan mijn pincode nergens vinden. Het zou onder producten, instellingen&informatie moeten staan maar bij mij staat daar alleen info over emailadressen. KPN is niet bereikbaar. Als je belt krijg je geen medewerker aan de lijn. Alles is geautomatiseerd; bijzonder ergerlijk!
icon

Beste antwoord door tgyy 1 March 2019, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Pincodelover, bij mij is de (iTV) pincode terug te vinden op de plek die je aangeeft. Zowel mobiel als op de pc. Anders kun je de pincode ook nog opzoeken via de tv-ontvanger. Ga dan in het Menu via Instellingen naar de Pincode instellingen.
Heb je de pincode al te pakken?
Ik kan je ook wel een mailtje sturen met die gegevens. Dan heb ik wel je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
@joss1965
Als je gaat naar de instellingen van je Thuis abo kun jij de iTV pin daar makkelijk vinden. Zoek maar goed op. Kijk naar de bijlage foto- in mijn kpn kies jij van de bovenmenu "Producten", daar kies jij je Thuis product en daar a informatie en instellingen. Daar kun jij je ITV pin vinden! 🙂

We hebben niks meer gehoord, @Pincodelover . Is alles opgelost? Zo niet, laat het weten!