Beantwoord

Kan sommige programma's niet terug kijken

  • 2 March 2019
  • 3 reacties
  • 712 keer bekeken

Ik baal ontzettend van KPN op dit moment. Waar ik eerst altijd alles kon terugkijken en of kon opnemen, is dit nu compleet veranderd. Ik kan een aantal programma's niet meer terugkijken en toen ik dacht dan neem ik het op... blijkt dat ik daar nu een speciaal pakket voor moet aanschaffen en het geen standaard functie meer is. Bij Ziggo kan ik alles terugkijken zonder problemen en opnemen is gewoon inbegrepen. Gelukkig betaal ik al niet genoeg. Sta op het punt over te gaan stappen. Voor 70 euro per maand verwacht ik toch wel even wat meer van KPN. Had voorheen op me digitenne nog meer opties.. manman beetje jammer dit.
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 2 March 2019, 20:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @KimEnNiels

Wat vervelend dat je geen programma's kunt opnemen. Welke TV abonnement heb je dan? Bij een Basis abonnement zit het opnemen er niet bij. Bij een Standaard pakket zit ie daar wel bij zie hieronder:


Dus heb je de basis dan kun je niet opnemen, het kan wel, maar dan moet je het opnemenpakket aanzetten.
De kosten daarvan zijn: € 5,- per maand
Reputatie 7
Badge +21
Ook bij Ziggo zit het opnemen niet bij het basispakket inbegrepen.
En alles terugkijken gaat ook niet bij Ziggo.
Om welke zender(s) gaat het dan?
Maar aan de prijs €70,00 te zien moet je wel een opneempakket hebben.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @KimEnNiels, welkom op het forum! Ik ga ervan uit dat de reacties van Dennis en huistijger het al duidelijk maken. Zoals aangegeven kun je het opnemenpakket inschakelen, of upgraden naar het Internet+TV abonnement. Jammer dat je dit hebt gemist bij het bestellen.

Reageer