Beantwoord

Kan stekker van de draadloze verbindingsset worden weggewerkt in een tv kast?

  • 12 March 2019
  • 7 reacties
  • 937 keer bekeken

Reputatie 1
Wij hebben een draadloze verbindings set met 3 stekkers voor 2 TV’s. Nu krijgen wij een nieuw TV meubel en wil men het stopcontact met de stekker van de verbindingsset in het kastje opnemen. Kan dit? Wordt de verbinding via het stopcontact tot stand gebracht of gaat dit draadloos? Als het draadloos is, kan de stekker dan wel in een kastje verstopt worden?

ik hoor het graag.

Groeten,
Geja
icon

Beste antwoord door wjb 12 March 2019, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
De verbinding loopt via het lichtnet.
De adapter van de "draadloze" verbindingsset moet echter wel rechtstreeks in een wandcontactdoos geplaatst worden en niet via een verlengsnoer.
Reputatie 1
Dank je wel voor je antwoord. Dit is precies wat ik wilde weten!
Ofwel: als het 'stopcontact' in het kastje met een (verleng)snoer met de wandcontactdoos wordt verbonden dan is het vragen om problemen. De DVS dient in een contact gestoken te worden dat onderdeel uitmaakt van het electriciteitsnet in het huis. Die zitten in de muur 😉
Dat is doorgaans niet een 'stopcontact' danwel stekkerdoos in een kast.
Reputatie 1
Peter bedankt voor je antwoord. Het stopcontact dat aan de muur zit, waar de draadloze stekker in zit, wordt netjes weggewerkt in een kastje. Ik heb inmiddels begrepen dat dit geen probleem is. Het kastje wordt als het ware over de wandcontactdoos gezet.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Geja, welkom hier. Fijn om te zien dat de mannen hierboven je al op gang hebben geholpen. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Alex bedankt voor je bericht. Ik ben blij dat ik zo snel antwoord heb ontvangen. Kan nu met een gerust hart het tv-kastje over de wandstekkerdoos laten plaatsen. Zou zonde zijn als ik het kastdeurtje open moet zetten om tv te kijken😳
Als het tv-ontvanger (de zwarte Arris of Arcadyan) in het kastje komt dan zal het wel moeten.... Infrarood (a.b.) gaat niet door dichte deurtjes, tenzij het (rook)glazen deurtjes zijn. 😉