Beantwoord

Kan via mijn telefoon niet alle zenders meer bekijken en geen opnames

  • 10 May 2019
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Sinds een paar weken is het niet meer mogelijk alle zenders via mijn mobiel te bekijken. De eerste 10 zenders lukken nog verder staat er Sorry... er ging iets fout, vernieuw de pagina enz maar dit werkt niet. Nu kijk ik graag 's nachts. Ik heb al geprobeerd mijn mobiel opnieuw op te starten, int e loggen met emailadres, in te loggen met het abonnementsnummer en pincode en ik heb de app er af gehaald en opnieuw er op gezet maar helaas.... 😞 Dus help!
icon

Beste antwoord door Tycha 10 May 2019, 13:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@Matheo

De storing wordt veroorzaakt door de nieuwste versie van Chrome. Voor een aantal gebruikers is de update van versie 74 al beschikbaar; als je deze versie hebt (of nieuwer) werkt het helaas niet meer. We werken nog aan een permanente oplossing. In de tussentijd kan je wel deze tijdelijke oplossing proberen:

- Ga naar Instellingen > Apps > Chrome.
- Kies 'Verwijder updates' of 'Disable'.
- Je krijgt een pop-up te zien waar gevraagd wordt of je terug wilt naar de fabrieksversie, dit moet je accepteren.
- De updates worden verwijderd en je bent terug op versie 71.
- Vergeet niet om automatische updates voor Chrome uit te schakelen in de Play Store.

Ook hier te lezen
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341
Beste Tycha, hartelijk bedankt, het is gelukt. Ik ben niet zo handig in dit soort dingen maar dit was duidelijk, fijn!
Reputatie 7
Badge +11
Fijn! Dank voor je terugkoppeling.