Beantwoord

Kanaal 1 (Jinek Slagter discussie deze week over TV)

  • 14 September 2019
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Deze week was in Jinek een gesprek over de NOS. Hierin kwam dit voor.

"Ik weet niet wat voor televisie je thuis hebt’, zei Jan Slagter. Misschien nog een met buizen die eerst opgewarmd moeten worden, want op elk modern tv-toestel kun je een regionale omroep -als je daar prijs op stelt- gewoon een prominente plek op kanaal 1 geven. "

Kan iemand mij vertelllen hoe ik dat kan doen met interactieve TV van KPN? (En het dan ook nog in een keer met toets 1 gebruiken met de afstandbediening).
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 16 September 2019, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Dat was me ook opgevallen ja, en dan komt er nog bij dat kpn niet alle regionalen doorgeeft.
( mijn lokale glasvezel kabel wel 🙂 )
Reputatie 7
Badge +28
Deze week was in Jinek een gesprek over de NOS. Hierin kwam dit voor.

"Ik weet niet wat voor televisie je thuis hebt’, zei Jan Slagter. Misschien nog een met buizen die eerst opgewarmd moeten worden, want op elk modern tv-toestel kun je een regionale omroep -als je daar prijs op stelt- gewoon een prominente plek op kanaal 1 geven. "

Kan iemand mij vertelllen hoe ik dat kan doen met interactieve TV van KPN? (En het dan ook nog in een keer met toets 1 gebruiken met de afstandbediening).


Misschien niet met interactieve TV. Maar met een FTA-ontvanger voor DVB-T2 kan je in bijna heel Nederland gratis kijken naar NPO en minimaal twee regionale zenders.

Op die ontvangers kun je je eigen zendervolgorde instellen.

Link naar FTA-ontvangers
Reputatie 7
Badge +25
Deze week was in Jinek een gesprek over de NOS. Hierin kwam dit voor.

"Ik weet niet wat voor televisie je thuis hebt’, zei Jan Slagter. Misschien nog een met buizen die eerst opgewarmd moeten worden, want op elk modern tv-toestel kun je een regionale omroep -als je daar prijs op stelt- gewoon een prominente plek op kanaal 1 geven. "

Kan iemand mij vertelllen hoe ik dat kan doen met interactieve TV van KPN? (En het dan ook nog in een keer met toets 1 gebruiken met de afstandbediening).

Hoi. Dit kan dus niet met Interactieve TV. Je kan wel zenders verbergen, en een favorietenlijst aanmaken, maar je kan niet daadwerkelijk de cijfers aanpassen. Dit heeft trouwens ook niet echt iets te maken met de leeftijd van iemands tv natuurlijk.🤔