Beantwoord

Kanaal 109 UHD

  • 14 June 2021
  • 2 reacties
  • 224 keer bekeken

Waarom heb ik zwart beeld op kanaal 109 ?

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 June 2021, 21:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Klaas Bos ,

Mogelijk heb je niet de juiste ontvanger.

 

Kan ik met een ander type TV ontvanger ook naar kanaal 109 en/of 690 kijken?

 

Nee, kanaal 690 en 109 zullen alleen beschikbaar zijn voor klanten met een VIP5202 of de ZXV8001. Op alle andere TV ontvangers zijn deze kanalen niet beschikbaar.

 

Wil je toch naar kanaal 109 of 690 kijken ? 

Dan zul je moeten overstappen op het 4K-pakket. Want dan krijg je een geschikte ontvanger. Dit kan alleen maar telefonisch geregeld worden. Morgen weer tussen 8.00 en 20.00 via 0800-0402. 
 

Dit bericht is van de week openbaar gemaakt: 

Hi all! Even een update aangaande de 4K tv-ontvangers en dergelijke.

Ik wil graag het EK in 4K kijken, maar bezit niet de juiste apparatuur. Wat kan ik doen?

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen

Met de Arris VIP 2952 en de Arcadyan HMB 2260 werkt het kanaal niet. KPN heeft het op die typen dan ook standaard verborgen “toegevoegd”.

KPN verstuurt het met 1080P HDR HLG.

Een binnenkomend Progressief signaal kunnen die ontvangers al niet verwerken, en HDR HLG al helemaal niet.