Beantwoord

Kanaal 200 (Netflix) niet beschikbaar

  • 4 December 2020
  • 9 reacties
  • 3013 keer bekeken

Ik heb een interactieve TV van Samsung, een UEJ40. Ik wil Netflix installeren, maar het programma aanbod van KPN dat ik heb, daar is geen kanaal 200 beschikbaar. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door PeterG 5 December 2020, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Misschien kan. 200 verborgen? Al bij verborgen zenders gekeken, via instellingen → zenders verbergen.

Eigen zenderlijst actief staan? Daar staat ie ook niet vanzelf. Voor een eigen lijst moet je zelf de inhoud selecteren.

De Netflix app in de decoder is ook bereikbaar via

Menu → Films
Menu → Series
en
Menu → Apps op TV

en last but nog least met de allernieuwste afst.bed. met de knop.

Goedemorgen Peter,

 

Dank voor je reactie. Ik vind het vreemd dat mijn dochter met hetzelfde abonnement wel kanaal 200 in haar pakket heeft en ik niet.

Het kanaal zit niet verborgen en idd een eigen zenderlijst heb  ik niet gemaakt.

Groet, Paul Steinpatz

Kanaal 200 zit al in het basispakket (abonnement op de dienst Netflix uiteraard niet). Dus typisch dat je het niet kunt kiezen. Maar er zijn dus nog andere manieren. eerder genoemd.

Nog niet genoemd: Netflix app in je smart tv. Chromecast (Netflix naar tv casten v.a. tablet/smartphone Netflix app of laptop met Netflix geopend in Google Chrome).

Zou je eens een foto van het scherm willen maken als je dat deel van de lijst voor hebt staan bij verborgen zenders. Hier is 200 er wel tussen. Zelf heb ik die verborgen want gebruik de app in mijn televisie.

 

Wederom bedankt Peter.

Foto maken van het scherm heeft geen zin. Mijn kanalen eindigen bij 193 en beginnen weer bij 262. De rest zit er niet tussen. Ik heb 4 verborgen zenders nl de erotiek zenders. Heb ik ook niet zelf gedaan:)

Bij de app’s, totaal 35,  heb ik Netflix niet staan. Gebeld met de klantservice van KPN. Dat is een grote ergernis. 30 minuten gewacht, toen maar weer opgehangen.

Op de TV heb ik wel de afbeelding Netflix, daar kan ik naar toe gaan met de AB van de TV. Reageert echter niet!!

Er is bij mij in de buurt een KPN winkel. Ik denk dat ik daar maar eens mijn gal ga spugen. Of het helpt weet ik niet, lucht wel op. Ik betaal elke maand veel geld, dan wil ik ook waar ik recht op heb niet waar?

Leest KPN mee op het forum overigens??

Groet,

Paul Steinpatz

Leest KPN mee op het forum overigens??

Ja.

Op de TV heb ik wel de afbeelding Netflix, daar kan ik naar toe gaan met de AB van de TV. Reageert echter niet!!

Vreemd. Dat heeft niet met KPN van doen. Want KPN blokkeert dat, voor smart-televisies, niet. KPN mag niks via internet blokkeren.

NOTA BENE.

Welke decoder heb je? Toch niet nog een Motorola ?????

Mijn modem is idd een Motorola 

Duidelijk. Op de Motorola's zijn die apps niet beschikbaar.

Je kunt de tv-ontvanger (het modem is dat andere ding; en wit) omruilen via deze tool. kpn.com/omruilen .

Beste peter,

Hartelijk dank voor je hulp. Ik ga de TV ontvanger omruilen en de Experia box (wit) behouden:)

Met vriendelijke groet,

Paul Steinpatz

De TV ontvanger is omgeruild. Netflix geïnstalleerd. Werkt feilloos.

 

Dank Peter