Vraag

Kanaal 690 werkt niet

  • 11 June 2021
  • 13 reacties
  • 470 keer bekeken

Ik heb een tv die geschikt is voor 4K, een snelle glasvezelverbinding, de juiste box, maar als ik 690 intik op de kpn afstandsbediening krijg ik het. Duitse kanaal Arte. Wat gaat hier niet goed?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @Twix , welk merk en type tv decoder heb je?

Soms moet je wat proberen. Kanaal 690 werkt niet op je eigen samengestelde zenderlijst. Als je de standaardlijstkiest, werkt het wel. Probleem opgelost!

Aha! Een eigen lijst. (k begreep al niet waarom je dan Arte kreeg en niet npo radio 1…. Had derhalve nog niet gereageerd.

Of je zet 690 erbij in je eigen samengestelde lijst. Dat EK duurt tenslotte nog t/m 11 juli!

@Twix

Ja, dat had ik inderdaad ook bedacht. Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +20

Ja, dat had ik inderdaad ook bedacht. Bedankt voor het meedenken.

 

Maar welke KPN tv decoder heb je? 

@joop2011 :VIP5202

Reputatie 7
Badge +20

@joop2011 :VIP5202

 

Daarop moet het lukken.

Zie antwoord van PeterG. 

Ik heb de vip5202 net aangesloten. Heb glasvezel incl ‘sneller internet’. Maar kan kanaal 690 niet vinden/kiezen, ook niet in de standaard lijst. Wat doe ik verkeerd?

@RubenM1980 Even een frisse start van de vip 5202 doet soms wonderen :wink:Tv storing? Geef je tv-ontvanger een frisse start | KPN

@RubenM1980

Lees even deze reactie van KPN ITV medewerker jeroen-bart.

Het kan dus enige uren duren vooralleer je het 4k kanaal hebt én er moet voldoende bandbreedte zijn. Op koper alleen 100+ aansluitingen (niet per sé je afgenomen snelheid).

interactieve-tv-11/beleef-het-ek-voetbal-2021-in-4k-samen-met-kpn-541880?postid=1325805#post1325805

Herstart geeft geen succes. Nog maar even wachten dus.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @RubenM1980 

Ondertussen zou het moeten werken. Klopt dit?

Ja, het werkt. Geduld was de oplossing. Thanks.